moderasyon işleri hariç normal entryler de girdiğini gördüğüm zattır. adam bayağı normal bir uuser gibi breaking bad ile falan filan alakalı entry girmiş. yapma zall bozma çizgini sen moderatörsün büyük düşün.*
rakılar biralar oh!
bir gün de demiyorsun ki gel yahu komiser beraber dağıtalım diye. tamam lan hesaplar da benden, onu da ben ödeyeyim anasını satayım.
neyse yarasın zall'ıma.
Şekilci değişikler bunlar. Hala mobilde başlık kaldırmak yazar engellemek falan mümkün değil. Zaten varolan özellikleri yeni görsel tasarımla sunuyor sadece.