zall

entry6076 galeri ses9
    3433.
  1. yüce ba$gandır.

    fakat $una bir bakması lazım: (bkz: açılan başlığı gizleme aparatı)

    ayrıca moderasyon denetleme üst kurulu kurması gereken ki$idir. yazarların çaylak olması durumunda bir derdim varda tam 4 gün bekletilmek nedir? kime ba$vuralım ba$ka? kim derdimizi dinler? hadi çaylak olduk kim dinler bizi? en kısa sürede tatmin edici bir açıklama yapması gerekiyor. ek$i'de var mı bilmiyorum ama antidemokratik ba$lık gizleme olayını kaldırmalı, moderasyona üst kurul kurmalıdır. unutmamak gerekir ki anayasa mahkemesi 1962 de kurulmu$ken her zaman demokratik sözlük olarak bahsedilirken bir moderasyon üst kurulu kurması $arttır. yakın zamanda yetkili bir abeyin entryini silecek kadar birbirlerinden kopuk olan bu olu$uma en kısa sürede el atması gerekir.

    örneğin bu ba$lığa entry girildiği halde neden sol frame de gözükmez: (bkz: whatsapp cemaati)

    deneyin abi. girin entry bakın solda gözücek mi? denemesi bedava. unutmadan sayın zall. bu benim ilk $ikayetimdir. lütfen geri dönü$ direk sizden olursa sevinirim. iyi demokratik yönetimler...
    0 ...