her şeye "ok teşekkürler" diye cevap veren adam. lan 40 satır yazı yazdım bari "çok sağol" falan yaz. ne bileyim "bi gün iki bira ısmarlayayım sana" yaz, "seni de yordum ama" falan yaz.
ama yalan yok tarzını sevdim, keşke bu kafada olsa tüm nesiller. ama 3. "ok teşekkürler"den sonra boku çıkıyor abi...
ayrıca işi düşünce farklı cümleler de yazabilmekte kendileri. ama orası özelimiz paylaşmayacağım.
sonuç olarak ibine de olsa kıyamıyosun zall'a. temiz çocuk izlenimi veriyor hep, kıyamıyorum sövmeye. canım benim ya...
ben şükeladan bol bol yazı okuyan birisiyimdir. tıklar okurum sözlüğün güzide yazılarını. peki artık öyle mi oluyor?? kesinlikle hayır.
hani sözlük hareketlensin diye bol bol oy dağıtıp sonrada'oyları silelim mi' anketi yaptı ya işte bu yüzden şukela butonuna iki tıklamamdan birinde 2013 yılı kasım ayında girilen aptalca entryler geliyor. adam galata-kayseri maçına 'çok gol olurr çokkk' yazmış bana şukela diye bu geliyor.
ben yabancı bir siteden gelip bu şukelayı okusam kaçarak uzaklaşırım. şimdi de sözlükte dönen bir lakırdı var. neymiş ekşiden yazar çalıcakmış uludağ!
sevgili yönetici sence de sözlükte bir şeyler ters gitmiyor mu? bunun önüne geçmek için ne yapılmalı? kaç yazar olduğunu bilmiyorum lakin bu yazarların kaçı istenilen nitekilikte? kendimden örnek vereyim, en az 5 kere falan çaylak edilmişliğim var. evet formata hakim değildim ama çaylak edildiğim dönemlerde aklım başıma geldi. sence de bir sıkıyönetime ihtiyaç yok mu?
belirli periyotlarla sözlük içeriğinden bihaber yazarları silkeleyip kendine döndürmek görev değil mi? bak akşam kaç olmuş hiç umurumda olmaması gereken bir konu hakkında işyerimden çıkmadım ve sana bu mesajı yazıyorum. yok herşey yerindeyse, olması gereken gibiyse lütfen beni sil. gerçekten bak..
bak sevgili yönetici seni tanımam ama bu sözlük benim ilk göz ağrım. bundan dolayı burayı hep iyi hatırlamak isterim. ara sıra girdiğimde gördüğüm durum beni üzüyor. bir şeyler öğrenilmesi gereken bir platform olması gerekmez mi sence?
biliyorum moderasyon olarak bunu düzeltmek için çok çalıştınız dergi vs. ama yine de olmuyor. o aidetlik duygusunu yakalayamadık sözlük olarak. bence bunu düşün.
adı bir dilde "çakıl" tanımına sahip olan, beni çaylaklıktan çıkarmayan başmoderatördür. iktidardır. eğer çaylaklığıma son vermezse, kendisine bir daha oy vermeyeceğim.
nick altı entrylerinin 4156 nolu entry'sinde orantısız zeka tarafondan ama başka birinin hesabından ayar verilmiş yazardır. 1 nesil yazardır. aramıza hoş gelmiş. koşuştursun efendim. :S