ben şükeladan bol bol yazı okuyan birisiyimdir. tıklar okurum sözlüğün güzide yazılarını. peki artık öyle mi oluyor?? kesinlikle hayır.
hani sözlük hareketlensin diye bol bol oy dağıtıp sonrada'oyları silelim mi' anketi yaptı ya işte bu yüzden şukela butonuna iki tıklamamdan birinde 2013 yılı kasım ayında girilen aptalca entryler geliyor. adam galata-kayseri maçına 'çok gol olurr çokkk' yazmış bana şukela diye bu geliyor.
ben yabancı bir siteden gelip bu şukelayı okusam kaçarak uzaklaşırım. şimdi de sözlükte dönen bir lakırdı var. neymiş ekşiden yazar çalıcakmış uludağ!