zall

entry6076 galeri ses9
    3327.
  1. her şeye "ok teşekkürler" diye cevap veren adam. lan 40 satır yazı yazdım bari "çok sağol" falan yaz. ne bileyim "bi gün iki bira ısmarlayayım sana" yaz, "seni de yordum ama" falan yaz.

    ama yalan yok tarzını sevdim, keşke bu kafada olsa tüm nesiller. ama 3. "ok teşekkürler"den sonra boku çıkıyor abi...

    ayrıca işi düşünce farklı cümleler de yazabilmekte kendileri. ama orası özelimiz paylaşmayacağım.

    sonuç olarak ibine de olsa kıyamıyosun zall'a. temiz çocuk izlenimi veriyor hep, kıyamıyorum sövmeye. canım benim ya...
    0 ...