10 entriyle yazar yapmanın ceremesi işte bunlar. ipini koparan geliyor amk. bari 10 entriyle 2 saatte yazarlık onaylıyorsunuz onu düzgün yap amk. adam 10 tane saçma sapan şey yazıyor hop telefona mesaj yazar oldunuz. e al işte şu saate sözlüğün durumu belli. yeminle inciden 10 tane adam gelse üye olsa 10 dakikada sikertme yapar gider. böyle iş mi olur lan? sol çerçeveye resmen tecavüz edilmiş zall hadım et bunları.
edit: bu tecavüz sürecinde iki yazar çaylak edilmiş.
güldüm lan resmen adamlar formatı hoplattı çaylak olmuşlar anca. gerçi silmekte fayda sağlamaz neticede adamlar iki saat sonra yine yazar oluyor. sonra sorgularsınız tabi neden biz ekşi değilik. olaman tabi amk, geç içeriği sözlükte hesap sahibi olmanın bir değeri yok ki anasını satayım. korkarım yakında pazarda tezgah açacaklar gel vatandaş gel uluda yazarlık bir alana bir bedava. oğlunuza ana okuluna başlama hediyesi olarak, karne hediyesi olarak sözlük hesabı alın, gece gelip sözlüğü şey etsin tatmin olsun, mutlu olsun.
edit 2: bak görüyor musun zall abisi ama adamlar butonları kullanmasını biliyor ama valla helal olsun. yani formatı piç ediyorlar ama hangi buton eksi, hangisi artı onu ayırt edebiliyor. bence de böyle adamlar yazar olabilmeli. ben yarın yeğenime öğretip yazar yapacağım allahın izniyle. şu gülen surata bas artı, üzülene bas eksi. öğrensin kerata, az eğlenir mk.