gerçek yunanlılar m.ö. 146 yılında gerçekleşen roma işgali neticesinde yeryüzünden bütünüyle silinmişlerdir. bugünkü yunanlılar, m.s. 6. asırda, kuzeyden ve batıdan mora yarımadasına akan slav, arnavut, ulah, kuman, iskit gibi ırkların bu topraklara yerleşmeleri ve melezleşmeleri sonucu oluşmuş ırkın torunlarıdır. 13 ayrı millet ve etnik grupttan oluşan bu halkın müşterek yanı ortodoks oluşlarıdır.
hallerine, şu anki durumlarına bakmadan, şımarıklığın doruklarına ulaşmış bir şekilde "istanbul, izmir ve karadeniz'i alacağız diyen Nikos Mihaloliakos denen zattır. (buna kadir bile inanmaz)
baklava ve birçok türk yemeğini kendileri yapmış gibi gösteren kültür hırsızı, iğrenç millet. bir de bazı saftiriklere göre kardeş milletmiş. yunanların nasıl kardeş (!) olduğu belli oluyor
"ayı postundan dost yunandan dost olmaz"
"türk'ün türk'ten başka dostu yoktur"
gibi ata yadigarı sözlerle bugünlere geldik amma bu alemde türklere en çok benzeyen yunanistan yurttaşlarıdır.
yeni nesil yunanı düşman değil kendinden bir arkadaş olarak görmelidir.
avrupanın şımarık çoçukları. eğlenceli insanlardır, ege bölgemizin insanlarıyla kerdeş sayılırlar. unide 3 kere inkilap dersinden kaldığımdan dolayı, sakarya nehrinin doğusuna yine gelirlermi diye düşündüşüm insanlar.
türk askeri ege denizine izmirde döktüğünde koyduğu isimdir...yunmak eylemi olan yıkanmadan türetilmiş olup yıkanan yani yunan...egede iyi yundular haaa ....
Yanlış bilinendir. Çuğumuzun düşündüğü kadar karaktersiz değillerdir. Tanıyanlar, görenler bilirler ki bizim gibidirler. Göreneklerimizin dahi çoğu benzerdir. Yurt dışında denk gelinirse ne kadar benzediğimiz daha iyi anlaşılır. Onlarda Merkez Avrupa tarafından hakir görülürler. Çok nadirdir tarihi yada güncel sorunların lafını eden. Ha birde çift görünceye kadar içince kanka olursunuz. Yaşanmıştır, gezilmiştir, içilmiştir.
gördükleri her iyi şeyi sahiplenmeye meraklı bir millet. sorsan döner onların, dolma onların,baklava onların,oha diyorum. ha,bi de istanbul'u sahiplenirler,nah diyorum.
hoca(berlusconi) insan ayırmayı yasakladı ama yine de en sevdiğim insanlardır yunanlar. asil, hakkını arayan ve savaşçı bir yapıya sahiptirler.
ağzını açıp mal mal karşısındakini dinleyip 3'e 5'e aldanmazlar, koyun olmazlar gine halkı gibi.
yıllar boyunca aramızdaki bazılarıyla aynı kanı taşıyan halk. kardeş coğrafyadan gelip evimizi barkımızı yıktıkları dün gibi aklımızda diye bizden kötüsü de olmaz üstelik.
çok büyük çoğunluğu türkleri haz etmeyen, nerede bizden birini görse hakaret eden sonra da lafı yeyince küfür eden canlı türünün genel adı.
(bkz: ben bugün bunu gördüm)
Valla kendim 2,5 sene bir Yunanlıyla çıktığım ve evlerine gidip kaldığım için şunu söyleyebilirim ki gerçekten ama gerçekten bize benzerler.Yunan kızlarıda bizim kızlardan daha delikanlı ve dobralar açıkçası.Ben hiç orda kucaktan kucağa gezen bir Yunan kızıda görmedim mesela.Öyle çok çabuk tavlanabilecek bir yapıları yok.Sert cevizler yani:)..Erkekleride aynı bizim gibi Rus hatunlarına acayip kafayı takmışlar.Amma velakin kadınlık vasfı olarak ben Yunan kadınlarını tercih ederim.Fizik olarak ruslarla bile kıyaslanabilirler.Kadınların da bide şunu sezdim hepsinde bir dekolte hastalığı var.Özellikle göğüs..:)
ermenilerden farklıdır yunanlılar. yunan türkleri o kadarda nefret etmez ermeniler gibi ve soykırım filanda demez. sadece türkleri bir ara bağlılardı diye sevmeyenler var ama sevenlerde var aynı kültürdeniz diye. ermeni çok azdır türkleri seven ama yunanlılarda yine vardır. türklerle yaakınlık kuranda vardır. şahsen benim bir yunan arkadaşım vardı ermenilerden nefret ederdi niye bu kadar hainler diye ırkçı yunanlılarıda sevmezdi ama türkleri severdi yine. derdi hep biz aynı denizin insanlarıyız kültürümz bir. din farkıda engel değil hep politikacılar derdi hep. böyle düşünen yunanlılarda az değil. her milletin ırkçısı vardı. ama ben yinede yunanlılara kızamyırum be abi.