orta çağ'ın sonları yenilgilerle , yeni çağ tarihi türk esaretiyle , yakın çağ tarihi ise emperyalist devletlerin kuklası olarak geçen ırk . yazık la .
her türlü kahpeliğin beklendiği millet. hiç ''artık bizi seviyorlar, eski husumetler mazide kaldı'' ayağı yapmayın. hepsi olmasa da çok ama çok büyük bir kısmı hardcore türk düşmanı. ''komşuda komşuuu sirtakiiii'' diyen pezevengler için egenin öbür tarafı daima açık. bilginize.
ayrıca dünyaya eşcinselliği tanıtan insanlar olması da cabası. yer yüzünden imha edilmesi gereken milletlerden bir tanesidir.
Hala istanbul demekte güçlük çeken ısrarla istanbul yerine Konstantinopolis deyip sonrasında bizim için orası hala konstatinopolis kusura bakma diyen, Türklerin dini çok umursadığını söyleyip bu sebeple asla dost olamayız derken birkaç cümle arkasından gitmiş fakat mensup oldukları mezhepleri sorgulamadığım ülkelerin mezheplerini bana soran ve ardından dini bizden (en azından benden) daha çok umursadığının farkına varan, Türkiye de yaşamış ise Türklere bu şekilde yaklaşmayan, derin bir tarihleri olan helen soyundan gelen etnik grup.
Anadoludaki Kadınlara tecavuz edip, Sonra ölduren ve meme uçlarını koparıp kendine kolye yapanlar.
Bu arada Kemalistlerin "o olmasaydı adın yorgo olurdu, baban belli olmazdı" palavrasını çurutmektedir.
her ne kadar geçmişte düşman olsak da türkler'e en çok benzeyen, türkler'in de en çok benzediği ırktır (götümden uydurmuyorum). her yunan vatandaşını türkler'e düşman bilmek bence doğru değil. zaten öyle de değil.
büyük sanatçılar, büyük dehalar, büyük adamlar çıkartmış, medeniyet yapıcı uluğ bir ırktır. roma istilası sonucu yeryüzünden silinmişlerdir. aynı hititler, frigler, antik mısırlılar vb gibi.
bugün yunan/rum denilen millet ise iskit, kuman, arnavut, slav karışımı, genetik olarak türkiyelilerden daha fazla afrikalı (bkz: negroid) geni taşıyan ve eski yunanlılarla genetik olarak hiçbir alakası olmayan bir halktır. ha, ama bugünkü yunanlıların antik yunanlıları sahiplenmesi mantıksız mıdır? değil tabi ki...
kendilerinin bizden neden bu kadar nefret ettiğini anlayabileceğimizi sanmıyorum.çünkü biz hiç başka bir millet tarafından dörtyüz yıl boyunca yönetilmedik.ama yıl olmuş 2012 adamlar hala türk tanklarından söz edebiliyorsa toptan bir tedaviye ihtiyaçları var demektir.iki nato üyesi ülkenin savaşamayacağını birileri bu arkadaşlara söylese onlar da rahatlasa biz de.
günün birinde, ki umarım olur bir yunan sanatçıyla evlenmek ve Mykonos'a yerleşmek istiyorum. O bana şarkılar söylesin, ben ona her gün daha çok aşık olayım.