yunan

entry186 galeri8
    85.
  1. 84.
  2. mizaç ve yaşayış tarzı, kültürü olarak türklere en benzeyen millet.
    ikinci için: (bkz: italyan)
    üçüncü için: (bkz: arap)
    0 ...
  3. 83.
  4. ermeni dölünden önce,kürtten sonra gelen aşağılama sözcüğü.
    0 ...
  5. 83.
  6. ege taraflarında "yonan" olarak bilinir.
    0 ...
  7. 82.
  8. karşı kıyıların sirtakisi eşliğinde sözlüğe bulaşmış yazar. kendisinden uzo tadıyla birleştirdiği türk sıcaklığında yazılarıyla sözlüğe çok şeyler katmasını beklemekteyiz. öğrenciliğin barışada vesile olsun * * * .
    2 ...
  9. 81.
  10. anadoluda halk arasında "yonan" olarak telaffuz edilir.
    0 ...
  11. 80.
  12. yunan adı altında kürtçülük yapan yazar gibi görünüyor, dur bakalım.

    Edit: Komedyen lan bu... Ahahah.

    Edit-2: Yunanca bilmeyen yunan milliyetçisi...

    Aslı itibariyle milliyetçilerden bol ayar ve kapak yemiş kürttür. Bu kadar basit.

    kendisine yunanca konuşulan bir videoda bildiğim yunanca kısmı sordum. Cevap gecikti gecikti gecikti.

    Sonra Bana yunanca konuşmadıklarını söyledi.

    Yazık lan. Valhalla... *

    Bundan sonra aman benim yazdığım konuya yazma fena bozarım... Tamam mı la YUNANLI KÜRTLÜ TROLL...

    Edit-3: Bu ikiiii
    3 ...
  13. 79.
  14. 78.
  15. kültürü olmadığı için türk kültürünü üzerine zimmetlemeye çalışan insan.
    (bkz: karagozis)
    (bkz: cyprus delight)
    0 ...
  16. 77.
  17. kızları çok delikanlıdır,bıyıksız gezmezler.
    1 ...
  18. 76.
  19. kadını ve erkeğinin iğrenç, boğuk, benzer bir ses tonu vardır...
    1 ...
  20. 75.
  21. büyük helen medeniyetinin, aristo'nun homeros'un torunları olmakla övünen hatta bunun ağırlığı altında ezilen günümüzün şımarıklar güruhu. 2000 yıldır vizigotundan tut iranlı acemine kadar türlü milletin bu palikaryaların üstünden geçmişliği var halbusem.
    0 ...
  22. 74.
  23. arada bir yapılan, iyi niyet ilişkilerine aldanmamak lazım. ezeli düşmanımızdır.
    1 ...
  24. 73.
  25. o kadar da korkak değildirler, 2. dünya savaşında italyanlar'ın ve mussolini'nin burnundan getirmişlerdir. tabi, akabinde almanlar karşısında teslim bayrağını çekmek zorunda kalmışlardır. bi de biz türkolar'a pek şansı tutmaz bunların.

    türkolar'ı sevmemeleri de pek mantıksız değildir yani. adamları binlerce yıl yaşayıp medeniyet kurdukları topraklardan sktir etmişiz.
    ama anlamadıkları şu: napalım kardeşim? 50 milyon kişi kalkıp orta asya'ya mı dönelim?

    politikacıları her daim türkiye'nin kuyusunu kazmaya çalışır.
    halkın çoğu ise özel bir kin duymamakla, hatta sempati beslemekle beraber halen türkler'i avrupalı olarak görmezler, küçümserler. (pek de şaşırmamak gerek)

    öte yandan yunan adalarında yaşayanları, türkler'i ilginç bi şekilde çok severler, diğer turistlerin yanında özel bi ilgi gösterirler.
    2 ...
  26. 72.
  27. oturup herhangi birisiyle yakin arkadas oldugunuz zaman gayet keyifli muhabbet edilebilen insan.efenim yeme icme kulturu siyasal gecmis falan fesmekan cok benzer oldugundan rahat rahat muhabbet edilir.heleki egitim sistemlerinin salak sacma dusmanliklar empoze ettigini savunuyorsa (benim gibi), bizim okullarda ogretilen seylerin hepsinin tersinin onlara ogretildigini anlayacaginiz insan...bi de bunlarin kendi aralarindaki tartismalarini dinlemek super eglencelidir yunanca yi sirf tartismak icin ogrenmek gelir icinizden..
    3 ...
  28. 71.
  29. eski yunan'ın torunlarını rolünü oynarlar...
    1 ...
  30. 70.
  31. kalp kelimesi sadece şarkılarda * geçer, aslında kalpsizdirler...
    0 ...
  32. 69.
  33. marş! emri ile derhal sıvışmak gerektiğini anlarlar...
    1 ...
  34. 68.
  35. efendim günümüz yunanlılarına gelince, ülkemizi turist olarak ziyaret edenlerinin burunları pek havadadır, ulan alışverişe geliyor sakallı karılar paragöz erkekler, kendilerini avrupalı sanırlar tipine baksanız bildiğin ege köylüsü, ingilizce falan da az bilirler...

    ha avrupa'da karşılaşırsanız, teke tek gelmezler mutlaka üçü dördü size saldırır bu denyolar durup dururken,* nedir? türksünüz... *
    0 ...
  36. 67.
  37. adamlarin topraklarini alip dunyanin en ileri kulturunun agzina etigimiz yerine hicbirsey veremedigimiz. ve yillardir yaptiklari filozofi sanat her seyi yikip avrupanin en guzel en onemli sehirini alip boktan bir yere cevirip icine bir milyon tane camiden baska birsey yapmadigimiz halde hala sevmedigimiz insanlar.

    bir yunanli olsam turkleri gunahim kadar sevmezdim.
    3 ...
  38. 66.
  39. milliyetçisi de vardır yunan olmaktan gurur duyan, ırkçısı da vardır helen'lerin en üstün ırk olduğunu savunan. aradaki farkı bilmek gerekir. "türkler pis ııy" diye dolanan kesim ne türk görmüştür, ne türkiye. milliyetçi abilerinin ve ders kitaplarının gazına gelmiştir. türkiye ve türk görmüşleri ırkçılığı bırakın yunan milliyetçiliği bile yapmaz. evlerinde atatürk resimleri bulunur ve atatürk'ü "hemşeri" diye sahiplenirler. gıcıklık olsun diye değil, istanbul'un kendi dillerindeki adı bu olduğu için istanbul'a konstantinopolis demekten vazgeçemezler bir türlü. kızmayın, sizde thessaloniki'ye selanik demiyormusunuz?

    hı bir de 100 sene önce devlet büyüklerinin dengesizliğini öne sürerek bir millete ibne falan diyince çok komik oluyorsunuz.
    1 ...
  40. 65.
  41. ne onunla ne onsuz bir komşumuz.
    0 ...
  42. 64.
  43. bizim için onların var oluşları, tarih boyunca hiç bir önem taşıyamamış topluluktur.

    (bkz: loooseeeeeeerrrrrrrrrrrrrr)
    5 ...
  44. 63.
  45. içlerinden bir tane de aşağıdaki gibi adam çıkartsınlar taksim meydanına çıplak çıkıp yok mu beni beceren diye bağıracağım:

    ortam: olympos dağı sözlük

    yazarın biri entry giriyor:

    başlık: türk

    entry: türkler mora yarımadasına giriyor. kadınlara tecavüz ediyor. falan fıstık...gizli bkz de de şu yazıyor: soyunu becerdiğimin türkleri

    bunun altına iki yunan çıkıp da yazıyor:

    herkes o kadar milliyetçidir, bilmem nedir...siz hele bi uzunköprü ye gidin bakın ne kadar yunanları seviyorlar... bir de toplumsal mesaj verelim.

    hepimiz kardeşiz bu öfke ne diye...

    ikinci yarı türk yarı yunan saf da şunu yazıyor:

    böyle yapmayın...her millette milliyetçi çıkar...ibne demeyin alınıyoruz...falan fıstık...

    işte özet bu:

    yukardaki olaylar yunanistan da olsun, dediğimi yapmazsam namerdim!

    iş bu entry:

    yoga yapan mistiq kedi ve anelia isimli yazarlarımızın entryleri üzerine yazılmıştır.
    3 ...
  46. 62.
  47. ...yunan kralı bursa'ya geliyor ve osman gazi türbesi ne gidiyor. pis çizmelerini sandukaya dayıyor ve diyor ki işte şimdi bizans ın intikamı alınmıştır...

    yunanlılar...*
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük