bir çok söz yazdıran ilham kaynağı , bir çok sanatçı , şarkıcıdan duyduğumuz şarkı isimleri ve güzel bir doğa olayı.
.........
Sokaklarda yanımda dolaşan yağmur
Geceleri başucumda duran yağmur
Avucumda ellerin yerine yağmur
Yur yüzüme vur yüzüme
Saçlarımda nefesin yerine yağmur
Dudağımda dudağın yerine yağmur
Gökyüzünden çaresizliğimi yağmur
Vur yüzüme hadi vur yüzüme
Daha hızlı yağmur
Yağ hadi yağmur
Ağlar gibi yağmur
Vur yüzüme vur yüzümeee yağmur
Çok kızdın çok kızdın çok kızdın yağmurr
Kaybedecek neyim kaldı ne kaldı yağmur
Vur yüzüme hadi vur yüzüme
Yağmuuur...
dışarıda yağmur,içeride sevdan
yağmur toprağa düşer,kavuşmak bana
ay ışığından uzak bahçelerde,
sen misin esen yoksa?rüzgar mı?
ölüm mü gezinen köşelerde?
sen misin okşayan saçlarımı?
yalnız kalınca ya da sevgilinden ayrılınca bir sahilde yağmur altında yürürsün ve o yağmur yalnızlığı simgeler ya ,işte odur yağmur.Sevigilisinden ayrılmış yalnız bir kızı temsil eder. Etrafında o kadar çok yağmur damlası vardır ki ama yere düştüğünde hiç biri olamaz yanında tek kalırsın kimse kaldırmaz seni işte yağmur da böyledir yalnızlığı simgeler kimse kaldıramaz onu!..
yağmur deyince tek bir şey geliyor benim aklıma o da teoman ın eşsiz güzellikteki şarkısı. ikinci albümünde olan bir parçası ve üzerinden ne kadar zaman geçse de asla eskimeyecek olan bir şarkı benim için. **
--spoiler--
Dayanmak zormuş meğer
Sonu belli oyunlara
Reddetmeye gücün yoksa eğer
Oysaki özgürlüğü seçmek
Başka vücutlar sevmek
Bir şehri tam kalbinden
Beyninden vurup gitmek
Var aklımda bir yağmur
Çok uzaklardan çağırıyor
Gelirsen severim diyor
Yağmur yağmur çok uzaklardan
Çağırıyor gelirsen severim diyor
Her maske bir şey söyler
Nefretler sevgiler
Bırak artık sevmiyorsan eğer
Oysaki özgürlüğü seçmek
Başka vücutlar sevmek
Bir şehri tam kalbinden
Beyninden vurup gitmek
Var aklımda bir yağmur
Çok uzaklardan çağırıyor
Gelirsen severim diyor
kar yağmayan istanbul'a, kara alternatif olabilen, taşkınlar olmadığı sürece de yakışan şey. yağsın, durmasın. kokusu buram buram sarsın her yanı, pencereyi açtığınızda girsin odanızdan içeri. büyülesin odanızın her köşesini. alsın sizi, güzel bir dünyaya götürsün. istanbul'un kirini de alsın götürsün.
baharın vazgeçilmezi...aynı zamanda benimde..
fakat bazıları yağınca çile der yne aynı kişiler yağmayınca hasretle dua edip yağmasını bekler.yağarken çile deyipte yağmayınca hasretle beklenmesi garip... o yüzden herşeyin varken değerini bilmeliyiz.