bayan kıyafetleri satan, butik tarzı mağazadır. Küçük mağazalarında her üründen bir tane bulunur, depoları yoktur. esas başarılı olduğu alan aksesuardır ve takılardır, dolayısıyla ayrıca sırf aksesuar satan şubeleri de vardır. çok değişik, çeşitli ve farklı tasarımları ile kesinlikle dikkat çekicidir. https://galeri.uludagsozluk.com/r/219255/+
bedenler xs' den başlamaz nedense. smallarına mutlaka müdahale gerektirir. her nedense kıyafetleri hep iç gösterir. özgün parçalar bulmak isteyenler yine de gitmelidirler.
metrocity'deki şubesi çıldırtan mağazadır. gittim bugün bir sandalet beğendim. sadece vitrinde varmış, aradı bir yerleri kadın, satabilir miyiz diye sormak için. satamıyormuşuz dedi lan sonra! oha! ne demek satamıyormuşuz.. vitrini bozamıyorlarmış. siz bozmazsanız ben bozarım!1!!11! diye dalmak üzereyken kendime hakim oldum. "çok komik yeaa.." dedim, çıktım. sonra akmerkez şubesini aradım, orda varmış. ayırdılar sağolsunlar.
kıyafetleri dışında, accesorries bölümü ayakkabıları, çantaları ve takıları ile beğeni toplamaktadır.
bayanlar için takı ve elbise üreten, malları: sade, nazik ve güzel olan mağazadır fiyatı bi hayli yüksek olsa da malları çok hoştur ayrıca çoğu ürünü ipekmiş diye duyumlar aldım.
kıyafet olarak genelde yaşlı kesime hitap eden ama sandalet çizme ve makosenleri bi harika olan genelde ürünleri krem beyaz gibi sade renklerden oluşan kalitenin markası.
Sade ve şık tasarımlara imza atan kaliteli ürünlerin butiğidir. En güzel yanı ise özgün olmasıdır, modeller az sayıda tasarlanır ve sağda solda bırakın aynısıyla pişti olmayı, benzeriyle dahi karşılaşmazsınız.
Vitrinde beğenilen elbiselerin genellikle en düşük 38 bedenden başladıkları ve benim gibi 34 beden kızları isyana sürükleyen, akıllarını o vitrinde bırakan mağazadır.
Neden bu kadar pahali oldugunu anlayamadigim markadir. Tum urunlerinin uzerinde kocaman cin mali yazar. Bir arkadasimdan cantasini aldiginin ertesi gunu koptugunu duydugumdan beri guvenim azalmistir. Tasarimlari hos olmakla birlikte artik rakipsiz degildir, bu nedenle fiyatlarinin pahaliligi artik goze batar.
online alışverişte bulaşılmaması gereken firmaymış. sipariş oluştu, parayı aldılar ama kaç gündür ne gelen var ne giden. hala daha hazırlanıyor görünüyor ürün.
yargıcı'dan sezonluk birkaç parça almak için mağazaya uğradım. alışveriş sırasında bankkarttan 5 taksit imkânı olduğunu öğrenince ödeme tarafı biraz daha rahatladı.
özellikle giyim alışverişlerinde peşin fiyatına taksit seçeneği sunulması hoş bir detay. herhangi bir ek işlem yapmadan kasada taksitli olarak alışverişimi tamamladım.
son dönemde artan fiyatlar düşünüldüğünde, böyle kampanyalar bütçe yönetimi açısından gerçekten işe yarıyor. yargıcı'dan alışveriş yapmayı düşünenler için değerlendirilebilir.
Yargıcı, 1978 yılında Emir Yargıcı ve kardeşi tarafından istanbul Osmanbey'de yalnızca erkek gömleği satan bir mağaza olarak kuruldu. kalitesi rakiplerinden kat be kat üstündü.... Kısa zamanda battılar.
gömleklerini, aradan 48 yıl geçtiği halde-hala giyebiliyorum.
Yeniden toparlandıktan sonra sadece kadınlara dönük çalışan mağazalar açtılar--akıllanmaları çok sürmedi *