güzel olan uygulamadır.
internet üzerinden uçtan uca şifrelenerek konuşulan güzel bir uygulama olup facebook tarafından satın alınmış ve bedava yapılmış uygulamadır.
geçen gün sildim bir anlık sinirden. zaten yalnızlık çekiyorum, bana uzakta olan ve arada yazışarak konuştuğum insanlardan da uzaklaşmış oldum. bütün haftasonu feci yalnız hissettim. niye böyle yaptım bilmiyorum ama inat ettim tekrar yüklememeye. gerçekten konuşmak isteyen olursa zaten arar diye saçma gurur yapıyorum.
WhatsApp, eski model telefonlarda çalışmayacak
--spoiler--
WhatsApp, bazı eski telefon ve işletim sistemlerini artık desteklemeyeceğini duyurdu. Güncellenen açıklamayla birlikte WhatsApp, iPhone 3G ve bazı Android telefonlarda kullanılamayacak.
05 Aralık 2016 Pazartesi 18:01
2017 yılının Haziran ayı itibariyle BlackBerry OS, BlackBerry10, Nokia S40 ve Nokia Symbian S60 modellerine desteği kesecek. Android 2.1 ve 2.2 işletim sistemlerini kullanan cihazlara da desteğini de durduracak olan WhatsApp, Windows Phone 7 işletim sistemini kullanan cihazlarda da kullanılamayacak.
iPHONE'LAR DA DAHiL
Güncellenen açıklamayla birlikte WhatsApp, iPhone 3G ve bazı Android telefonlarda kullanılamayacak. Ancak şirket, Blackberry ve Nokia için farklı bir yol izleyecek. iPhone 3GS ve iOS 6 için de desteğini kesecek olan WhatsApp, açıklamasında alınan bu kararın zor fakat doğru bir adım olduğunu belirtti.
VEDALAŞMA TARiHLERi VE MODELLERi
Ocak 2017 itibarı ile Android 2.1 (Eclair) ve Android 2.2 (Froyo), iOS 6 ve iPhone 3GS ile Windows Phone 7; Haziran 2017 itibarı ile de BlackBerry OS, BlackBerry 10 Nokia S40 ve Symbian S60 işletim sistemleri Whastapp ile vedalaşmış olacak.
--spoiler--
sıktı artık, cidden bıktım bu uygulamadan. Görüldüsünden, son görülmesinden, yeşilinden ve her şeyinden
nefret ediyorum.
Eski dünyayı istiyorum, eski dünyayı özlüyorum
tarih aratma özelliğinin gelmesini istediğim uygulama. mesela bir arkadaşınızla 3 ay önceki konuşmanızı bir daha okumak istiyorsunuz, komiktir belki veya unutmamanız gereken bir bilgi vardır, daha pek çok nedeni olabilir. gün ve isim aramayla hangi gün kimden ne mesaj gelmiş pat diye bulabilsek güzel olurdu.
fikir çalmakta usta olan markçığım, bunu da çalsana :/
Son görülme ve okundu bilgisini daima kapalı tuttuğum program. Grup kurmayı anladım ama görüntülü konuşma nedir yahu .
Neyse ben yine canım ne yazdığını görmemişim demeye devam ederim .
neden görüntülü arama özelliği eklendiğini anlamadığım uygulama. zuckerberg bu uygulamanında suyunu çıkardı güzelim uygulamayı kendine benzetti pis herif. viber, facetime, skype neyinize yetmedi be. eski whatsapp ceo suna sesleniyorum, sayın jan koum sen bu uygulamayı facebook a satmayacaktın.