Sesli mesaj bırakma özelliği iki günde bir silme koşuluyla hem telefon hem de tele sekreter rolünü aynı anda üstlendiği için çok hoşuma giden bir konudur.
Bu şekilde araba kullanırken bile mesaj gönderilebiliyo.
Bu uygulama en son bir avm'de yemek yerken 65 yaş üstü teyzelerin birbirlerine komikli videolar atarak kurdukları gruplarında ki konuşmalarına ve dedikodularına şahit olduktan sonra evrensel olduğunu kabul ettim. Evrensel bir uygulamadır.
Erkekleri bilemem ama kadınların rahat rahat gıybet yapması için ekran görüntüsü ve emoji atmanın önemini telefonsuz kaldığım iki haftada çok net öğrendiğimden dolayı olmazsa olmaz dediğim mesajlaşma programıdır.
Beş şubattan itibaren sohbetin ekran görüntüsü alınınca karşı tarafa bildirim gideceği söyleniyor. Doğru ise eğer üzülmemek gerek, en azından dedikodu olayını azaltır da cenneti tutturma ihtimalimiz artar belki Swh.
Pazar günü boktan bir muhabbette boktan bir mevzu yüzünden uzun uzun tartıştığımı fark ettikten sonra 3 saniye içerisinde sildiğim uygulama.
Kafam saat gibi oh mis.
whatsapp'ın bütün data'sını abd hükümetine verdiğini bilmeyenler tarafından şifreleme çözülüyor diye yaygara koparılıyor. adam zaten tüm data'nı biliyor ve bunu devletle paylaşıyor ve evet senin onayınla. "okudum ve kabul ediyorum" dediğin sözleşmede var bu. beleşe kullandığın ürünün bir bedeli olmadığını düşünmüyordun herhalde?
BTK Başkanı Ömer Fatih Sayan'dan çok önemli WhatsApp uyarısı!
--spoiler--
Dünyada en yaygın kullanılan anlık mesajlaşma uygulaması WhatsApp'ta tespit edilen güvenlik açığı, BTK Başkanı Ömer Fatih Sayan tarafından da dile getirildi. Sayan, anahtar yardımıyla uçtan uca şifrelemenin çözülebildiğini açıkladı.
WhatsApp'taki güvenlik açığına vurgu yaparak anahtar yardımıyla uçtan uca şifrelemenin çözülebildiğini ifade etti. http://cdn.yeniakit.com.t...atsapp-uyarisi-f0cd99.PNG
WhatsApp'taki bu güvenlik açıkları karşısında uzmanlar yerli mesajlaşma uygulamasının kullanılmasını öneriyor. Hatta geçtiğimiz aylarda düzenlenen Bilişim Zirvesi'nde konuşan
Başbakan Binali Yıldırım, kamu iletişiminin güvenli bir ortamda gerçekleşmesi için Kamunet projesinin geliştirildiğini açıklamıştı. Başbakan Yıldırım, siber tehditlere karşı mücadelede yeni
eylem planı üzerinde çalışıldığını ve kamu verilerinin Kamunet ile çok daha güvenli olacağını ifade etmişti.
--spoiler--
Eskilerden örnek verecek olursak msn yerine geçebilir. Tek fark mail yerine numara kullanılıyor ve tireşim atamıyorsunuz.
Ayrıca 2 saatte 200 mb geçirmesi normal değildir. Pardon internet sanmıştım. Depolamada fazla yer kaplaması normaldir. Yedek vs aldığı için daha normaldir.
31 aralık 2015 itibari ile kullanmama kararı aldığım uygulama. 1 sene geçti üzerinden ve kaybettiğim tek şey gereksiz yere yazan insanlar. Gayet huzurluyum.
gruplardan hunharca mesaj geliyor ve hepsini bir yıllık sessize aldım işin kötü yanı gruptaki arkadaşlardan birini buraya yazar yaptım entryi görürse sıçtık. eheh.
yeşil yuvarlak şirin şey.