2437.
whatsapp kapalı kalması, sanırım böylesi daha iyi.
2436.
1 saatte 1 mesajı ancak atmayı başardı.
dikkat mesajı, resim değil.
2435.
çalıştığını gördüğüm uygulamadır.
(bkz: ohh miss )
2434.
dünden beri sorun yaşamadığım uygulama.
avea kullanıyorum sıkıntı yok. yoksa bana mı özel.
2430.
aktrollere az bile yapılıyor. yakında nefes almakta yasaklanır.
2428.
Turkcell mobil, Vodafone mobil, Turk telekom wifi ile çalıştıramadığım yasaklı uygulama.
düzelmedi gitti.
2427.
valla benim wp ikonu küflendi kullanmadığım için.
2426.
wifi ile bağlantıya sıkıntı var hücresel veriden bağlantı oluyor. evet.
2425.
wifi üzerinden hala sorunlu çalışan program.
tt'nin mobil hattında bir internet sınırlaması yapmaması ise garip oldu.
2424.
Normale dönse ne farkeder mesaj atanımız yok ki.
2422.
21.11'de yolladığımız mesajlar 21.12'deki mesajdan sonra gidiyor.
2420.
Sonunda girebildiğim uygulamadır. Garip bir ülkeyizö her gün farklı olay bakalım yarın neler eolacak.
2419.
sonunda iş görmeye başlayan uygulama.
2418.
Benim pek anlayamadığım durumdur.Cünkü mesaj atanım yok.Mesaj atanım olsa anlarım bozulup bozulmadığını.Duruma göre bu entryi editlicem.Beklemede kalın.
2417.
(bkz: bu adam size ne yaptı )
yahu bunu neden kısıtladınız ya, facebook, twitter, instagram yeterdi. nasıl konuşcak insanlar yakınlarıyla, uzaktaki sevgilileriyle? neden bizi viber a mecbur bırakıyorsunuz?
2416.
Çalışsana orospu çocuğu. Siktiklerim ya. Ulan yurtdışıyla normal cepten konuşuyorum. Fatura götüme kaçtı. Yaraa yedim. Benim malımı bana kısıtlıyorlar amk.
2415.
arkadaşımın mesajlarına cevap veremediğim için trip yediğim uygulama.
ulan ben kapattım sanki koca whatsappı olaya bak ya.
edit: ara ara gelip gidiyo neden bilmiyorum.
2414.
konuşamıyorum sadece sms.
2413.
ahaha bende neden kafa dinliyorum kimse rahatsız etmiyor diyordum. meğerse bozuk olan programmış.