yenisine geçme zamanı geldi. dil çıkaran köpek de geldiğinde artık messenger for android tarzında birşeyle windows live messenger (ah o eski günler) aramıza dönecek.
rekabet edebilecek bir yenisi çıktığında direkt olarak bırakacağım uygulama.
arkadaşlar ağlayan tipleri tek tek not alın, aradan 2 ay geçmeden sonra msj atın 10 kişiden 9 u hala kullanmıyorsa ben de bir şey bilmiyorum diyeceğim.
bu arkadaşlar facebook un zaman tüneli muhabbeti çıktığı zaman da türemişlerdi, şimdi adını anan yok. babadan oğula nesiller sanırım.
sileceğini söyleyen insanlar var, net şekilde söylemek istiyorum;
"yarramı silerler"
evet radikal bir yenilik oldu ama "kişiler listesi yok" diye zırlamayın görme özürlüsü iseniz menü yerine sağ altta ikon olarak güncellenmiş halde halen durmaktadır.
gerçi bu insanlara laf anlatmak ne mümkün uzun zaman w7 varken xp ye tapan grup bunlar...
güncellediğime pişman ettiler instagram hikayeleri yetmez gibi şimdi de whatsappın içine edecekler gereksiz olmuş..allahtan kişi listemde ergenliğini atlatamayan ismail yk dinleyen insanlar yok allaha şükür...
insanlar uygulamalarda uzmanlaşma seviyor. Şöyle ki; herkes şu an hemen hemen her şeyi facebookta yapabiliyor. Ancak fotoğraf paylaşmak için instagram, check in yapmak için swarm, fikirlerini paylaşmak için harf kısıtı olmasına rağmen twitter kullanıyorlar. Yani her şeyi yapan programdan hoşlanmıyorlar. Whatsapp bir iletişim programı. iletişim kurmanın dışında böyle abidik gubidik özellikler geldiği sürece sıradanlaşıp yok olmaya mahkum.
Zaten milletin, nedenini hala anlamadığım direksiyon ve torpido gözünü çektikleri görüntüleri görmemek için snap instagram kullanmıyorum. ALLAH tan Otomatik güncellemem kapalı olduğundan maruz kalmayacağım dayatmadır. Banane dönerci abinin hikayesinden. Rehberimde duruyor acıktığımda arıyorum. Kontör yoksa whatsapdan yazardım. Durum kısmını kaldırmışlar yazık . Artık karşı tarafın ruh halini anlayamayacağız.
Heh bi watsapda story eksikti o da oldu. ya banane şimdi milletin ne yaptığından ne ettiğinden, ulan bırakın peşimizi yeter artık. Anlayamıyorum bütün uygulamaları neden birbirlerine benzetmeye çalışıyorlar, ne gerek var? Batırmışlar gül gibi uygulamayı.
Sen de mi brütüs, kıyak delikanliymissin helal olsun gibi sözleri hatırlatan bir güncelleme yapmış olan uygulama . Mark tüm sosyal medya nin adını koydun afferim .
Afiyetim kaçtı, girmek bile istemiyorum. Keko keko fotoğraf atanları gördükçe rehberimden silesim geliyor. Ne mal çevrem varmış, herkes kendini kanıtlama çabasında.
Defolun gidin snap'inize.
(bkz: elim ayağım titriyor)