ilk başta kişi listemi bulamadığım için sinir küpü olduğum sonra nerde nerde diye kurcalarken bulup tekrar mutlu olduğum güncel uygulama.
whatsapp ı açtığınızda mercek işareti var, onun yanında mesaj simgesi var ha işte ordaki mesaj simgesine tıklayıp kişi listenizi görüyorsunuz.
Birkaç grup haricinde arkadaşlarımla iletişime geçmek için aramadığım uygulamadır. instagramdan sonra Snapchat'in özelliği olan hikaye modunu çalan ikinci uygulamadır. Yani mesajlaşmak için kullanılan bir uygulamaya hikaye özelliği getirmeye ne gerek vardı? Artık geliştirmeyin bu uygulamaları çünkü kullanıcıları memnun edemiyorsunuz. Whatsapp yeterince iş görür bir uygulama zaten. Gerek yok bu tarz hikaye özelliğine falan.
hacı 24 saat sonra kaybolacak fotonun bi anlami olmadığını düşünenlerdenim ve buna rağmen her türlü boktan uygulamalarda hep bu snap isi karşımıza çıkıyor.
son durum güncelleme olayı ile programın icene etmişler.ulan o son getirdiğiniz özellik her uygulamada var zaten . sizin ne diye getirdiniz? ne güzel sade sade kullanıyordum.
gün itibarı ile birinin mesaj atmasıyla durum diye bir bölümün açıldığını farkettiğim uygulamadır. snap'ten sonra twitter'i de içine alırsa herşey daha kolay olacaktır.