son güncellemesi ile kalitesini düşüren uygulama. sen zaten dünya çapında milyonlarca indirmiş kullanışlı mı kullanışlı ve çok talep olan harika bir uygulamasın. ne gerek var ki bu tip hareketlere. çizginde ilerle ve dümdüz devam et. kısa sürede de eski haline dön lütfen.
Rehberde 1000 kişi olan ama yeni durum olayında sadece birkaç kişi çıkan uygulama.
Ulan kimsemi beni rehberine eklememiş acaba, çok yalnız hissediyorum kendimi.
Psikolojim pert.
Son bir yıl içinde sırayla Facebook instagram swarm ve en sonunda whatsapp saçmalığını da kaldırdım telefonumdan. Emin olun acayip bir huzur ve rahatlık geldi hayatıma. Telefonuna diyaliz makinesi muamelesi yapanlara şiddetle tavsiye ediyorum. Bütün gün minnacık bir ekrana bakmak gerçekten saçma. Kaldırın kafanızı birbirinizin yüzüne bakın lan. iki lafın belini kırmak deyimi yok oldu. Şu an sırada akıllı olmayan bir telefon almak kaldı. Tamamen kurtulacağım bu illetten.
Bana kalırsa son güncellemesi, senelerdir kıvranan instagram-vine-snapchat sıçmalarının evrimini tamamlayıp doğru yola girdiği basamaktır.
Sadece yakın çevrenizle sürekli aktif kalacak bi etkileşim, update imkanı sunuyor. Bence makul. Çünkü farkı şu, snapchat-instagram gibi beğen yok özelden yaz vs kasması yok. tek opsiyonu zaten eskiden yaptığımız gibi özel mesaj atmak. Bence whatsappı bi iletişim uygulamasından çok daha şahsi bi sosyal medya uygulamasına dönüştürmüş. Banane anasına takipçi kasıp ıvır zıvır satan ketengül'den? Böyle Güzel olmuş.
Güncellemeleri otomatik bırakanlar hak etti. Hem otomatik yap hem güncellenince ben bunu beğenmedim yok ya. Artık istesenizde de FIAT Renault ford logolu direksiyon,silecek odaklı resimlerden kaçamayacaksınız. Thanks mark.
en son ki durum güncellemesiyle artık bokunu çıkarmış oldular diyebiliriz. instagram ve snapchate benzetmeleri bi yana devamlı güncelleme yapacak kişileri rehberden sileceğim. hadi bakalım.
okuyunca burayı kişilerim sekmesinin insanlar için ne kadar önemli olduğunu gördüm yahu, herkes demek birbirinin durumunu fotosunu takip ediyormuş, biri deyince eskide kaldı bunlar derdim aga.