3mbla 3 gün idare edebilen tatli uygulama, bir kac aydir duzenli olarak kullanmaktayim, last seen falan umrumda olmaz. Sanirim bu kadar tutulmasinin sebebi kullanimin basit olmasi, symbian kullanicisi olarak ne programda ne de turkcell mobil veri kullaniminda sorun yasamadim henuz.
yeni kullanmaya başlayanların sizi enayi sandığı program.hülasa şöyle gerçekleşiyor . -yaa ben online değildim girmiyordum saatlerdir (last seen'i bilmiyor)- yaa ben görmemiştim yazdığını (last seen 'i bilmiyor) -yaa bana gelmemişti ne yazdıysan. ( 2 tane check işarenin anlamını bilmiyor).
sevdiğinizin çatır çutur biriyle muhabbet edişini last seenden izleyerek bunalımlara girmenize neden olan program lanet olası.
Not; burdaki sevilene ben diyeyim platonik siz deyin karşılıksız.
güncellemesini ilk tangoya benzettiğim uygulama. üzücü gelmişti sonra bir baktım ki baya iyiymiş. resimleri görmek icin galeriye gitmeye gerek yok, mesajı bildirimlerden okumak güzel. sadece gülücükler üstte olsaydi daha iyi olabilirdi tabii bir de yazıyı göndermek için yandaki gönder'e basacak olmasaydık.. alıştıkca sevilebilir.
yeni güncellemesiyle gtalk çakması haline gelen uygulama. mesajlarda bazı bazı iletilme problemi oluyordu, medya gönderme ve almalarda program bazen keçileri kaçırıyordu, bakalım onları düzeltmişler mi yoksa sadece vitrine mi oynamış ibineler.