son güncellemesi android telefonlarda beğenilmeyen* bir mesajlaşma uygulamasıdır. 2010 yılından beri bedava kullanan bir insan olmanın ayrıcalığını yaşıyorum.
Android sürümü yeni kullanıcı görsel arayüzü ile çok tatlı bir hal almış iletişim programı. ayrıca butonlar da kat be kat daha kullanışlı hale gelmiş. bizim gibi Android 4+ kullanamayanlar için 4+ nin arayüzlerini görmek güzel.
edit: ayrıca bir çok cahil kullanıcısı vardır. arayüz denilen şey benzer olunca çakma olmuyor. yeni sdk imkanlari ve hatta şimdiki halinin optimum kullanım rahatliginin getirdiği bir şey.
son görülme tarihi uygulamasıyla bazı çakal karlosların "bebeqim bi'tek sana yazıyorum, yalnız sana aidim :*" palavralarını nerelerine montelemeleri gerektiğini çok iyi anlatan program.