telefonumdan sildiğim bunun üzerine tekrar yükleyemediğim mükemmel şey. ama hala tekrar yükleyemiyorum ve bu durum canımı sıkıyor. Bilen biri ulaşırsa çok sevinirim.
Appstore da günlerdir kayıp olan uygulama. Ulan gel artık parası neyse vericez. Acaba bi bende mi görünmüyo lan şüpheler içindeyim. Yardım bulunur mu acep? Olmaması kolay olursa olay. Ahey.
bir mesajın 2 kontör olduğu, ayda bir kez 100 kontör ancak yüklenildiği ve sadece 50 mesaj hakkının bulunabildiği zamanları çabuk unutan insanların bok attığı mesajlaşma programı. he amk he çok kötü çok bok. bir şeyi de taktir etmeyin.
hoşlanılan kişinin birgün "sürekli çevrimiçisin" demesiyle psikopata sürükleyen uygulama. zaten sürekli konuşan biri olarak dur bakayım cevrimiçi mi, ahanda bana bakıyor heralde ben cevrimiçiyim ya çıkmıyor ondan diyip tamamen hayal dünyasının derin çıkmazlarında boğulmama sebep olan uygulama.