en güzel özelliği şebekeniz olamasa bile mesajı gönderiyorsunuz, şebeke sinyali geldiği anda mesaj iletiliyor. önceden neydi? mesaj yollarken şebeke yoksa mesaj yollama da yoktu. mesajı yollayacağım diye canımız çıkardı.
cok abartildi, cok cok...ben mesajlasmayi seviyorum daha cok mesela...o mesaj bekleme duygusu..."yaziyor..." yazmiyor hem...gereksiz yani, bendede var ama gereksiz.
Sms'ten daha iyi mesajlaşma programıdır. Ama s40 cihazlara güzel bir güncelleme bekliyoruz, azıcık özelleştirme olsun lan. Beyaz temadan sıkıldım harbi. Arka plana fotoğraf ekleme gibi bir şeyler gelsin.
hiç bir şeyin yaşanmadığı program. haberleşme programı. başka ne amaçla kullanıyorsunuz amk? mesaj gelene kadar peniste tutup titreyince tahrik olup sanal seks mi yapıyorsunuz?
Operatörlerin mesaj paketlerine çomak sokan uygulama. Bu açıdan sevinebiliriz bir çok yönden artısı eksisi vardır ama en önemli eksisi milleti paranoyak yaptınız uleeeyynnn!
oğlum millet kız düşürmekten bahsediyor burada benim telefonumdakilerden başka tanıdığım yok lan listemde facebook gibi arkadaş ekleme butonu var da biz mi görmüyoruz.
Ayarlar-bildirimler-açılır pencere bildirimi-sadece ekran acikken seçildiğinde sadece ekrandaki mesaja bakarak son görülme zamanınızı engelleyebilirsiniz. Ekrandaki mesajlar üzerinde dolaştığınız anda çevrimiçisiniz.
bu uygulamaya alıştıktan sonra sms sıkıcı geliyor. çünkü whatsapp kendini daha iyi ifade edebilmene olanak sağlıyor. uzun süre sevdiklerinle sıkılmadan konuşabiliyorsun. bir de bu uygulamanın bence en iyi yönlerinden biri de reklam almamasıdır. çok sade ve doğal bu yüzden.