vodafone

entry1485 galeri68
    354.
  1. bugün sözlükte çıkan header bannerı, tüm zamanların en kötü bannerı olan gsm operatörü.
    1 ...
  2. 353.
  3. yılların bile eskitemediği müşterilerine beleş olaraktan hiç bi b.k sunmayan operatör. üzülüyor insan be hacım, elalemin operatörleri sayın müşterim diyor ahanda bedava mesaj sana aha bu da bedava dakikalar diyor, bizimkinde tık yok. nerdeyse tüm tarifelerine sırayla geçtim sonra karşılık vererek sende bize iyice geçirdin bişey demedik ama artık ayıp oluyor be beyler valla kırmızı'yı göstericez en sonunda.
    1 ...
  4. 352.
  5. facebook ve twitter bedavaymış sanki bir tek ondaymış gibi.
    1 ...
  6. 351.
  7. faturalı hatlara gerçekten iyi sokan operatördür.
    1 ...
  8. 350.
  9. son reklamlarında kırmızı dedikçe ananın diye saydığım gsm operatördür.
    1 ...
  10. 349.
  11. yeni reklamının jingle'ını nereye yaptırdılarsa, resmen röyksopp'tan apartılmış! ayıp denen bir şey var.
    1 ...
  12. 348.
  13. pardon da nereden çekiyorsunuz siz diye sormak istediğim operatör. zira kanyonda çekmiyorsun(evet yanlış duymadınız bildiğimiz levent, ulan istanbulun göbeği) hayır bizim evde de çekmiyorsun ki bizde inde yaşamıyoruz. vapurdayken denizde çekmiyorsun sen nerede çekiyorsun sana geçmemin tek sebebi ucuzluğun hakkaten ucuzsun (her anlamda) gelelim reklamlarına ben 24 yıldır insanım böyle aptal reklamlar görmedim. açık seçik net bir istek; bir daha ki reklamınızı zindanda yapacağınıza bizim evde, havada yapacağınıza kanyon'da yapın da bi işe yarasın.
    4 ...
  14. 347.
  15. alakasız yerlerde iki şubesi birden varken en merkezi yerlerde tek bir şubesi bulunmayan operatör. alışveriş merkezinde bile turkcell falan bulunurken bu beyler zahmet etmemişler açmaya.
    2 ...
  16. 346.
  17. içinden gelen biri olarak, söyledikleriyle yaptıkları arasında uçurum olan bir operatör. tarifeleri, yüklemeleri, sms paketleri hepsi değişik bi acayip olan operatör. yalnız şunu fark ettim; bu operatörü genelde doğu insanı kullanmaktadır zira marmaradan, egeden veya akdenizden arayan insan sayısı çok azdı. bunun nedeni de beş dakikası bir kontör uygulamasından (bkz: cep öğrenci) kaynaklıdır, insanlar bu tarifenin çok uygun olduğunu,ucuza görüştüklerini belirtiyorlardı fakat araştırma yapmadıkları çok belliydi.

    diğer bir durum ise vodafone yurt dışında - özellikle ingilterede - oldukça rağbet gören ve kullanılan bir operatör olmasına rağmen türkiyede beklenen ilgiyi göremedi - bir zamanlar geri çekileceği dedikodusu bile dolaşmaktaydı- bunun nedeni de telsim'in üzerine gelmiş olmasıdır nacizane kanaatim. insanlar hala telsimin o güvensizliğini üzerinden atamadı.
    1 ...
  18. 345.
  19. Gençler için GENÇ AVANTAJ tarifesini sunan operatör. Hemde gayet iyi fiyata

    Her yöne 300 dk
    Her yöne 5000 sms

    ayda sadece 25 tl
    1 ...
  20. 344.
  21. vodefon diyerek yanlış söylediğim ve bir türlü doğrusuna dilim dönmediği için telsim diyerek kestirip attığım bir gsm şirketidir.
    1 ...
  22. 343.
  23. ankara'nın göbeğinde bile çekmeyen beni uyuz eden operatördür.
    1 ...
  24. 342.
  25. 341.
  26. reklamında şafak sezer i oynatmakla hata etmiş operatör. hele o 'aannee' diye bağırması yok mu. televizyonu ,hatta telefonu kırasım geliyor.
    1 ...
  27. 340.
  28. internetten my vodafone adı altından vodafone'dan vodafone'a günlük 10 sms atma hakkı veren operatör.
    1 ...
  29. 339.
  30. memnun eden operatör.
    Zırtcell baştan beri cebimizi en agresif yöntemlerle boşaltmaya çalıştığı için kötü bir mazisi var. Şimdi ne yaparsa yapsın geri dönmem.

    Kavea, müşteri hizmetlerinin kaprisli tavrı yüzünden beni sonsuza kadar kaybetti

    3 aydır kullandığım vodafone'la doya doya internete giriyorum. Genellikle başka operatörleri aramama rağmen bana 1 ay rahatlıkla yetiyor. Bir ayda 200'den fazla mesaj atıyorum.

    Ama saçmalıkları da yok değil. Ama içlerinde en iyisi bence vodafone.

    Şu firar reklamı da çok komik olmuş.
    1 ...
  31. 338.
  32. yakında numaramı taşıyacağım operatör.ama biraz kararsızım açıkçası.
    2 ...
  33. 337.
  34. Kullanmadığım tek gsm operatörü. Zaten kaç tane var ki ülkede ?

    Ayrıca 3G modemi beğenilmiyor ülke genelinde. iyi iş yapmayan bir gsm operatörü olması kuvvetle ihtimal.
    1 ...
  35. 336.
  36. son tarifesi cep almanya ile almanya’da yaşayan vodafone kullanıcılarıyla ayda 65 tl’ye 1000 dakika konuşma dönemini başlatmıştır. (bkz: vodafone cep almanya tarifesi)
    3 ...
  37. 335.
  38. iki gun sonra fatura odenmezse kapanacak diye uyari mesaji gelir, iki bucuk saattir faturani odemek icin debelenirsin internette ama gerizekali sitelerinde kayit yapma sayfasi calismaz. sms ile sifre alip internetten odeme yapayim dersin, odemesini yapacagin numarayi arayip sifre almasini isteyeceksindir, tam iki bucuk saattir numaraya ulasilamaz. yaklasik 40-50 kere internet sayfalarini denedim, 15-20 kere numarami aramayi denedim, ikisine de ulasilamiyor. allah belanizi versin, odeyecegim paralar burnunuzdan gelsin, iflas edesiniz insallah. yarin erken kalkcam sizin gerizekali hizmetinizle mi sitenizle mi ugrasacagim ben? bir de faturanizi odeyin diye mesaj atmiyorlar mi? dag basinda da yasamiyorum, bursanin merkezindeyim lan, reklaminiza sicayim sizin, bir de cekim gucunden bahsediyorlar.
    2 ...
  39. 334.
  40. turkcell den sonra geçerseniz epey para biriktirebileceğiniz operatör.
    2 ...
  41. 333.
  42. her yerde çekiyor diye bağırılan reklamlara rağmen hala ama hala çekmiyor. şu gün olmuş en temel sorunu çözemiyorlar. saçma sapan reklamlara harcadıkları paraları bu soruna yatırsalar daha iyi olur. *
    1 ...
  43. 332.
  44. hala telsim diyesimiz gelen bir operatör.
    1 ...
  45. 331.
  46. Yazılımında bu aralar ciddi değişiklik yapacak operatör.
    1 ...
  47. 330.
  48. en sonunda turkcell' e küfredecek reklamları çekecek şirkettir. turkcell adamların damarına basıyor düpedüz. akıllı ol turkcell vodafone' luyuz çekim kalitemiz de güzel, bok atıp durma.

    not: hattımı turkcell' den vodafone' a taşıdım dönmem bir daha turkcell' e.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük