insanı, geçişle birlikte vermeyi taahhüt ettikleri telefonların (bkz: vodafone 547) (bkz: vodafone 945) dilencisi durumuna düşüren gsm operatörü.
yav arkadaş telefonlar hiçbir vodafone cep merkezi'nde yok ve var olanlardan birkaçı da ancak başvuruyu kendilerinden yapan müşterilere telefon verebileceklerini söylüyorlar. durumu vodafone müşteri hizmetleri'ne ilettiğinizde ise, tam tersi bir bilgi sizinle paylaşılıyor. allasen hangisi doğru?
he üzerinde ittifak ettikleri tek bilgi ise, müşterinin telefonu bulması gereken taraf olduğu (vodafone müşteri hizmetlerinin yapabileceği hiç bir şey yokmuş!) ve bunun da kampanya süresi sonu olan 31 Mart'a kadar uzayabileceği gerçeği. insaf!
Sırf evimde çekiyor diye mis gibi tarifemi değiştirip geçtiğim ama 2 gün sonra baz istasyonunu söken gsm operatörü.
Ayrıca ayda 55 TL ödeyeceksiniz diye taahhüt ediyorlar ama civarımda o rakamı ödeyeni daha hiç görmedim..
Sonuç olarak eski operatöre dönülür.
Sırf cepten internet'i turkcell'e göre daha hesaplı diye numaramı taşıdığım ve şu ana kadar memnun olduğum gsm operatörü. Ayrıca şu anda ki tarifem 2 dk'sı 30 kuruş ve son derece hesaplı.
iphone 4 kampanyasıyla herkesi kandıran süründüren ve bekleten gıcık operatördür. ilk açıklandığında şok olmuştum ne kadar uygun güzel fiyatlar diye ama anlaşıldı ne bok olduğu..
htc li 11 lira tarifeleri bildiğin madrabazlıktır. zaten vodafoe abonesisindir ayda 50 liranın civarında fatura ödeyip her işini görüyorsundur pekala..lan 11 lira daha verelim telefonumuz ciks olsun deyu gidersin vodafone ye beyfendi tarifenizi 95 tl lik her yöne tarifesine taşıyalım bi de üstüne 11 lira alalım 24 aycık telefon için derler. sen de kendi kendine ulan bu telefonculara hala inanıyosun ya yıllardır senden adam olmaz diye küfredip çıkarsın ordan.
Cep Avantaj Her Yöne: 55 milyon
her yöne: 750 dk
vodafone: ücretsiz
sabit hatlar: ücretsiz
Her Yöne Maksi mesaj paketi: 9 milyon
Vodafone'lularla 10000 SMS
diğer yönlere 2000 SMS
kısaca 64 milyona ebemin 7 sülalesini arayıp mesaj çekiyorum. normalden biraz pahalı. en azından her ay kaç lira gelecek korkusuna girmeden istediğim kadar konuşuyorum. zaten bu devirde (kontörden tl'ye geçtikten sonraki dönemde) faturasız hat kullanmak delilik...
turkcell'in kazıkçı tarifelerine hiç girmiyorum bile...
12 yıllık turkcell hattımı taşıdığım gsm operatörü.
kendimin ve eşimin kullandığı iki turkcell hattımızı, hoşmuş, cillopmuş diyerek cep avantaj vodafone marka telefonlu tarifeyi kullanmak üzere bu operatöre taşıdık. daha doğrusu evrak doldurduk, başvurumuzu yaptık. fakat işlemi yaptığımız mağaza yekilileri ellerinde telefon bulunmadığını, daha sonra arayarak telefonların gelip gelmediğini öğrenebileceğimizi söylediler. iki haftadır ben aramaktan yoruldum, bu arkadaşlar "yoğ" demekten yorulmadılar. sağolsunlar senli benli üsluplarından da nefret ettirdiler. he bir de yoğunluktan dolayı kendileri haber veremiyormuş, ilk gelen alırmış*.
1 ay önce her yöne 300 dk ve 400 sms 25 tl olan tarifeye geçtim. az önce gelen mesaj itibariyle aynı fiyata artık her yöne 500 dk ve 5000 sms kullanabileceğimi, facebook ve twitterında bedava olacağını öğrendim. turkcellden sonra ilaç gibi geldi. seviyorum seni vodafone..
birçok önemli konusmayı yapmamıs sağlamış ve fakat bana bu aralar hep eskiyi hatırlatan .GSM operatörüdür . Bi dönem telefonumla yapısık yasayarak telekomünik facia olmama sebep olmuştur.
müşteri hizmetlerindeki kadının sesinden iğrendiğim bir şirkettir (ya da her neyse işte). bir sorun yaşayınca görevliye bağlanmak adeta eziyet oluyor. bir menüden bir alt menüye yaklaşık 10 defa farklı bir tuşa basarak geçiyorsun sonra da size bilgileri mesaj olarak göndereceğiz diyor. iğrenç bir müşteri hizmetleri var yani. çok kızgınım şu an. ÇOK!
40 liralık kamu tarifesi 1000 dk. ancak görüşme süren bittikten artık kaç gün sonra mesaj geliyorsa 90 lira fatura geldi.süreniz doldu dediği gibi başka bi hat taktım onunla görüşme yaptım.dikkat edin elinizden geliyorsa hesabını yapın memur hattı diye hesap yapsınlar mantığındalar sanırım.tarifeyi direk değiştircem mecburen.
edit: memur değilim.babam sağolsun.
türkcell'i bırakma sebebidir. hem de 13 yıllık hattı.
taşıdım ve gördüm ki, biraz da bunlar sikse bir şey olmayacak. ama şunu diyeyim türkcell'de 80-100 tl aralığında ödediğim faturalardan daha fazla konuşarak burada 50 tl ödedim.