şu anda türkiye'nin en iyi operatörlerinden bir tanesidir. en önemlisi dürüsttür. her yöne 10 dakikası 50 kuruşa konuşturur, ilk 10 saniyesi 10 kuruştur. 10 saniyeden sonra 1 dakikaya kadar 40 kuruş, 1 dakikadan sonra ise 50 kuruş olarak ücretlendirir.
telekomünikasyon sektöründe servis sağlayıcı ingiliz menşeili dev kominikasyon şirketi. fransanın telekomünikasyon alanında faaliyet gösteren şirketi sfr de ki %44 hissesini $ 11,3 milyar karşılığında satmak üzere vivendi ile anlaşmıştır..
turkcell'i taşlayarak reklam yapan ve bundan kazanç elde edeceğini sanan birde türkiye'nin %97'si çekiyor deyip bizim evde, okulumda, kardeşimin okulunda ve dedemlerimin köyünde çekmeyen gsm operetörüdür.
Türkiyede Ocak 2009da başlattığı müşteri memnuniyeti odaklı çalışması Vodafone Tüketici Hakları Bildirgesinin Turcell tarafından cep anayasası olarak taklit edilmesinden sonra, durumu hukuki sürece taşıyan global firma.
onca yıldır turkcell kullanıyordum.artık farklı operatörlere yelken açmanın zamanı gelmışti.bugun itibariyle vodafone nun genç tarifesine geçtim. 5000 sms 500 dakıka heryone.sitesinde bir dakika 6 sanıyeye eşittir gibisinden bir ibare var.henuz hattım açılmadı ama galiba bunda da en başta yedım kazığı.
linkteki tabloda açık açık aylık 99 tl+ 250 tl karşılığında iphone4 sattığını gösteren ancak almaya gittiğinizde o fiyatın iphone4 ü kapsamadığı, iphone4 için 149 tl ödemeli paketi almanız gerektiğini söyleyen şirket.bu ne ya http://www.vodafone.com.t...hersey-dahil-paketler.php
aptal sms paketini iptal etmeme bir türlü izin vermeyen aptal operatör.
aylar önce yemişiz bi halt yapmışız mesaj paketi, ne yaparsan iptal olmuyor. kardeşim ben belki eskisi kadar kullanmıyorum o mesajları. önceden günde 50 mesaj atıyodum şimdi 3 günde 1 belki. bıktım yahu olmuyor iptal olmuyor.
-sistemde bir hata oluştu. lütfen sonra deneyiniz.
-iptal etmek için iptal yazıp tekrar deneyiniz.
-iptal etmek için iptal yazıp tekrar deneyiniz.
-iptal etmek için...
deniyorum lan şerefsizler, olmuyor işte dalga mı geçiyorsunuz bir de... tövbe tövbe... ne zaman kontör yüklesem çat gidiyor 9 tl kullanmadığım mesajlar için. oh ne güzel dünya. dolandırıcı operatör.
çekemeyen hat. sürekli baglanti hatasi veren, konusmanizin ortasinda karsiya sesinizin gitmemesi ve mesajlariniz zamaninda iletilememesi gibi durumlari sik sik yasatan hat. tv reklami konusunda basarililar.
yurtdışı ile işi olan insanlar için en ideali. cepavantaj tarifisinde ki toplu dakikalarla yurtdışı vodafonelar ve sabit hatlar aranabiliyor. yurtdışına çıkıldığında bu dakikaların yarısı arama ve aranmak için kullanılabiliyor. hattımı taşıyalı 4 ay oldu daha pişman olmamı gerektiren bir durum olmadı.
aynı avea için yazdığım gibi sattığı telefonların alınmamasını, yanına yaklaşılmamasını şiddetle tavsiye ettiğim operatör. çünkü avea gibi vodafone da sattığı telefonların teknik işlerini teleservice denilen feci dandik bir firmaya yaptırmakta.