süper ötesidir. hizmette çıtayı bayağı yüksek tutan şirkettir. kullanıcısının gözünde turkcell'den daha prestijli bir markadır. inşallah sapıtmaz diyorum zamanla.
Vodafone, (Londra yakınlarında, Berkshire) Newbury merkezli uluslararası bir ingiliz cep telefonu şirketidir. Dünya'nın 5 kıtasında 31 ülkesinde GSM operatörlüğü yaparak bu alanda liderdir ve Dünya'nın en büyük GSM Operatörüdür.
çok yüksek teknolojiye sahip, dünyanın en mükemmel operatörü.
acil kontore ihtiyacım var ve şu anda kendi sitesinden kontör yüklemeye çalıştığımda bana 'sistem hatası' diye uyarı veriyor. bu kadar yüksek teknoloji.
ismini görünce "çekmiyor çekmiyor çekmiyor" dediğim gsm şebekesi. en üst katta oturunca vodafone iyidir belki ama giriş katta oturunca işkence. 5 yıldır vodafone a sahip olup sadece dışarı çıkınca konuşabilen kişilerdenim sanırım.
internet hızı bakımından turkcellin gerisinde olsa da fiyat- hizmet ilişkisi bakımından turkcell'i sollayan operatördür. şöyle ki; turkcell'in interneti hızlıdır. amenna. fakat siz turkcell'in hiç 8 liraya aylık sınırsız internet verdiğini gördünüz mü?
istanbulda sorunsuz çalışandır. ayrıca 37 liraya 200 dakika 5000 sms ve sınırsız 7.2 mb internet paketi ile kullandığım operatör. türkcell ve avea'dan kat kat iyidir.
Arif Emre Perçin gibi başarılı bir stratejik pazarlama uzmanını bünyesinde bulunduran markadır. Ege üniversitesi reklamcılık öğrencilerinin gözünde aşırı sempati bulmuş bu adam, markada da etkindir yani öyledir herhalde.
10 yıldır istanbul un göbeğinde 5. katta çekmeyen turkcell hattımı vodafone a taşımam sayesinde evin her odasın da rahat rahat konuşmamı ve ağırlaştırılmış turkcell faturalarından kurtulmamı sağlayan gsm firması.*
öte yandan bu akşam gerçekleşen deprem sonrasında 3-4 dakika boyunca şebeke bulamayarak beni şaşırtmıştır kendileri.
Ahanda çekmiyor fotafon, aha vallaki çekmiyor ahhaa..."
şeklinde vodafone karşıtı türkcellilerin deprem esnasında söylediği aşağılamalarla bu güne kadar gelmiş olan gsm şirketi.
--spoiler--
son reklamında "izmir'den gol haberi var" haykırışlarını duyarak "bursadan gol haberi mi var" fenomenini hatırladığım gsm operatörü.
--spoiler--
benim de dikkatimi çeken reklam filmine sahip gsm operatörü.
3 gün önce kurtulduğum, müşteri hizmetleri adı altında sadece sinir bozukluğu sunan, kopuk, saçma, hallettik deyip hiç bir şeyi halledemeyen, gereksiz operatör. öyle bir hizmet sunar ki aynı mesajı 15 saniye aralıklarla 24 saat boyunca gönderir, ertesi gün de devam eder ve bir diğer gün ve bir diğer gün...tımarhanelik duruma sokar. asla düzeltemezler bu durumu ama düzelttiklerini iddia ederler. şikayet talebinizi dikkate almazlar, 48 saat içinde geri döneceğiz der dönmezler. en sonunda küfürler eşliğinde başka operatöre geçmenize sebep olurlar.
25 liraya hem 500dk hem 5000sms her yöne bedava veren operatör. ayrıca facebook, twitter bedava. sözlükleri de bedava yapsalar tadından yenmez. (abarttım mı ne)
üç operatör içinde en memnun kaldığım operatördür, tamam bazı yerde şebeke problemleri var ama en azından avea gibi faturaya olup olmadık ekstra farklar katmıyor, 10'sa 10 , 20 ise 20 lira gelir fatura belki 1 lira şaşar, ayrıca data kullanımı konusunda eline su dökebilen bir operatör çıkmadıkça asla değiştirmek istemem, 8 liraya sınırsız internet veriyor, yavaş olabilir benim gibi mail kontrolü yapan sosyal ağları kontrol eden biri için bulunmaz nimet kota hesabı yok.
edit: 8 tl'ye internet dönemi kapandığına göre Vodafone gözden düşmüştür.)