Herkesin şikayet ettiği ama benim evdeki iki ürünü de yıllardır sıkıntı çıkartmamış firma. .
Ancak işçi düşmanı olduklarını çok kimseden teyid ettim. Manisalı olup da bunların fabrikasında işe girmiş ve atılmamış adam yok. .
televizyon kategorisinde 2016 yılının son çeyreğinde türkiye'nin hem adet hem de ciro lideri. televizyon konusunda çok başarılı vestel ki samsung, lg gibi devlerin olduğu olduğu pazarda ciroda da lider olmak büyük başarı.
şu kenan imirzalıoğlunun tamamen milli sloganlı reklamı ayağına geçen bir tv aldım bunlardan. ülkemiz kazansın anlayışı ile. kafamı zikeyim. yine çakma milliyetçiliğe kurban gittik. bir servis anlayışları var. milliyetçilik filan hikaye. sadece paraya bakıyorlar. bundan sonra gidip israil markalı ürünleri bulup alacam. en azından milli duygularımızla oynanmaz.
3.5 yıllık televizyonumun ana kartında sorun oluşmuştur. garantisi de 3 yıldı. bu model için anakart üretimi son bulmuşmuş. parça desteği sıfır olan firma. Chevrolet bile türk piyasasından çekilince 10 yıl parça desteği sağlayacağını açıklamıştı. bir üst modelini vermek için ise 850 tl isteyen firmadır. üst modelin fiyatı şu an 1100 tl civarı. kazıklayacak adam arıyorlar. bu güne kadar 20.000 tl üzeri alışveriş yaptığım bu markadan uzaklaşmamı sağladılar. helal olsun. anakart değişse masrafım maksimum 200 tl olacaktı. çok ayıp ettiler.
ekran: zte ekranı.hatta yan sanayisini bile çatır çatır satıyorlar.
işlemci: söylememe bile gerek yok qualcomm snapdragon.üreticisi amerika.
ram,anakart,modüller hepsi zte.
en güzelini sona sakladım.pil'i ise made in china.
sormak lazım vestelcik neresini üretmiş bu telefonun?
led tv lerde siyah ve ses kalitesi olarak maalesef geride olan firma ses sanki küçük bir radyodan çıkıyor gibi siyahlar hafif griye çalar sony ise görüntü bir miktar mat olsada ses ve siyah üretimi konusunda rakipsizdir denedim gördüm.
48" ve üzeri televizyon (gerçi o artık televizyon olmuyor, onun adı başka bir şey) almak isteyenlere kıyak geçerek milli takımın golüne 50 tl veren firma. şöyle ki: Vestel’den alacağınız 48” ve üzeri TV alımlarınızda EURO2016’da desteklediğiniz takımın attığı gol başına 50TL tutarında hediye çeki! http://www.yuzdeyuzkampan...er-gole-50tl-hediye-ceki/
2 sene tasarım mühendisi olarak çalıştığım şirket. Önyargının aksine bazı ürünleri oldukça kalitelidir ve muadillerine göre fiyat/performans oranında başarılıdır. izmir'de yaşama takıntısı olan bünyeler için çalışılabilecek güzel yerlerdendir. Kendinizi kısa sürede geliştirebileceğiniz bir okuldur aslında.
bir reklamında kızılderili çocukların posta arabasındaki çocuklara saldırıp onları daha sonra cowboy çocuğun gelip kurtardığını gördükten sonra tiksindiğim markadır.