vestel

entry281 galeri12
    221.
  1. Manisa spor. (az kişi hatırlar)
    0 ...
  2. 220.
  3. eğer beyaz suratlı insanlar görmeyi seviyorsanız kesinlikle vestel 4k alın derim .
    1 ...
  4. 219.
  5. Anneler gününde küçük ev eşyası satmıyoruz diye kampanya yapmis bu sene.

    Eve değil anneme sloganı ile sosyal medyada reklamlarını gördüm. Anneme ev eşyası almam anneler gününde, bana da alınsın istemem. Nasıl ikna olmuş yönetim böyle bir reklama bilemedim.
    1 ...
  6. 218.
  7. Bayisin de gördüm çözünürlük ü kötü tv ler yapan firma.
    1 ...
  8. 217.
  9. dünyaca ünlü n.g. t.v. belgesel kanalinda mega fabrikalar adlı belgesel dizide bir bölüm sadece vestel'e ayrıldı.
    dünyanın en büyük fabrikalarindan.
    0 ...
  10. 216.
  11. yurt dışından malzeme getirip birleştirip, monte edip yerli geçinen bir türk markamız daha. maharet %100 yerli yapmakta.
    8 ...
  12. 215.
  13. F/p olarak mix & go'su harika olan marka. Bu ürünü %100 yerli olmamasına rağmen kanımca vestel gibi dandik bir firma için oldukça iyi reklam niteliği taşıyor.
    1 ...
  14. 214.
  15. ulan gene bizim çamaşır makinesi aklıma geldi, göstergeleri renkli fotokopi kağıdı ile yapılmış, sabitleyicileri dökme beton, kabloları kısa, hani ar-ge'nin tamamı "nasıl daha ucuza mal edilir" konusuna odaklanmış. bu marka dünyanın tüm diğer markalarına bu konuda ders verebilir..

    1-2 seneye zaten makine önce kendi kendine gezinmeye, sonra olduğu yerde dökülmeye başladı, sonra da parçalandı. servisi bi iki kere çağırdım ama yapabilecekleri onlarında bişeyi yok. neresinden tutsan elinde kalıyor. hey gidi eskici bile nereden düştü bu makine demişti alırken.. 2 sene önce 700'e aldığımız makineyi 10 liraya eskiciye vermiştik..

    ama kızmadım, aksine saygı duydum, kullan-at çamaşır makinesi teknolojisini dünyada ilk geliştiren firmanın bir türk firması olması sebebiyle gurur duydum..
    2 ...
  16. 213.
  17. 4 k tvlerinden kesinlikle uzak durun bembeyaz .
    1 ...
  18. 212.
  19. tv lerdeki tek artısı sony e göre biraz daha canlı olmasıdır.
    1 ...
  20. 211.
  21. benim bir tanıdığımın venus modelli telefonu bozuldu, 2 ay sonra benimki de bozuldu. yerli ve milli diye aldığımız telefon milattan önceki şartlara dayanıyor lan. bozuluyor, kendi kendine açılıp kapanıyor. garip garip şeyler.

    şikayetvar com'a bakınca bu tür şikayetlerin çok olduğunu tespit ettim. yerli ve milli dediniz aldık. bari doğru düzgün yapsaydınız.
    1 ...
  22. 210.
  23. tvlerin de hala ucuz malzeme kullanarak üreten firma yahu insan samsung lg ye sony e hiç mi bakmaz adamların malzeme kalitesine birde kendininkine resmen plastik 2.kalite.
    1 ...
  24. 209.
  25. tvlerin de hala ucuz malzeme kullanarak üreten firma yahu insan samsung lg ye sony e hiç mi bakmaz adamların malzeme kalitesine birde kendininkine resmen plastik 2.kalite.
    1 ...
  26. 208.
  27. Neden bizim mallar böyle neden ya. Herkes şikayet ediyor. Gavurdakide beyin bizdeki de beyin. Hep işi ucuz yoldan hallediyorlar. Vestel bir aralar ne sağlam radyo üretiyordu.
    1 ...
  28. 207.
  29. Alt model led tvler inin sesi kötü olan marka radyo gibi.
    1 ...
  30. 206.
  31. Odama televizyon baktığım şu günlerde 55UA8300 modelini gözüme kestirdim ama vestel markasına zerre güvenim yok. Fiyat / performans ‘a göre de 2500₺ civarına ondan iyi 4K SMART televizyon yok.

    Televizyonu aldığım gün pişman olacağımı hissediyorum.
    3 ...
  32. 205.
  33. Lotu uçtu uçuyor borsada. Dün 7 - 8 dolaylarında iken bugün 12'yi gördü. Ekonomistler bir hafta içerisinde 15'i bulacağını söylüyor.

    Kısa vadeli kazançlı yatırım için iyi bir marka. Riske ve desteğe değer.
    2 ...
  34. 204.
  35. desteklenmesi gereken yerli teknolojik markamız.
    2 ...
  36. 203.
  37. benim 2003 aldığım tüplü tv 7.5 yılda 5 kez servisle arkadaş oldu.
    1 ...
  38. 202.
  39. 20 senelik olan vestel televizyonunun hic bozulmamasi.
    1 ...
  40. 201.
  41. 4 yıl önce 40 inç LED TV aldım. Günün neredeyse 24 saati çalışıyor ancak bir kere dahi hata vermedi. Samsung kaliteli deyip 2 yılda bir üst versiyonunu alan salaklara duyrulur
    0 ...
  42. 200.
  43. Şöyle bir reklam filmi çevirebilen marka. tabi rusyada.

    https://youtu.be/6F8-0-IGmr4

    ben beğendim, olmuş bu. bizde de gösterseler ya.
    0 ...
  44. 199.
  45. Ses kalitesi kötü görüntü olarak led tv de iyi marka.
    0 ...
  46. 198.
  47. 197.
  48. televizyonlarının renk tonunu beğendiğim marka. 3 sene önce aldığım hd model televizyonlarından 4k kanalda verim alabiliyorum ki o zaman 4k yeni çıkmıştı. herhalde kaliteli bir türk malı markamız var diyebilirim. sadece tek sorunu ekran tamamen kararınca renk gidip geliyor o kadar yamukluğu.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük