enee 8. nesil yazarmış bu. aramıza hoşgelmiş de bizi de fitnelemese bari. koskoca tamriel'i iç savaşa sürüklemiş bir oyun karakteridir kendileri.
thalmar konusunda haklısın ama yine de zaman birlik olma zamanıyken bunu yapmamalıydın amcoğlu. devrimci tarafların var ama herkesteki gibi işte, eksik.. devrimci duygularla selamlıyorum seni.
işgalci imperiallere karşı vatanı için amansızca mücadele eden onurlu kahraman. helgen'de alduin'in gelmesiyle idamdan son anda kurtulmuştur. ancak bazen uyurken "age of agression" şarkısını mırıldanırken duyulabilir. bethesda'nın küçük bir latifesiymiş bu da. yapacağın şakaya sokayım bethesda. arkandayız ulfric başkan.
evet tahmin edileceği üzere stormcloak'um. all hail to ulfric, you are the high king.
kendisini seslendiren sahis cok basarili oldugu icin karizmatik zannedilen windhelm jarlı. esasında thalmor ajanı olup, tavşana kaç, tazıya tut denen olayda tavşan mı tazı mı olduğunu anlamayacak kadar kuzey soğuğuna maruz kalmış beyin barındırmaktadır.
Skyrim'in özgürlüğünü, talos'a tapınımı serbest kılmayı amaç edinmiş nord yiğidi bla bla. Yok arkadaş ulfric stormcloak ırkçı foşik ve bir o kadar da thalmorların ekmeğine yağ süren bir bölücüdür kesinlikle şüphesiz. Thalmor gibi elf üstünlükçüsü insan karşıtı bir yapı ne ister imparatorluk içinde iç savaş olsun, insanlar birbirini yesin peki ulfric ne yapıyor imparatorluk bize bakmiyy dinimizi yasakladılar talos tapınağını ahıra çevirdiler, bir gecede cahil kaldık diyerek nordları imparatorluğa kırdırıp insanlığı elflere karşı güçsüz kılıyor.