Siz sussanızda doğa kader, Türkiyeli siniz diyor.
Orta Asya geni bulunamadı.
https://x.com/korayphlvglu/status/1956677153572929911?t=2F0xW5ZPS9I1NOuj_9QQmg&s=19
Ooo herkesin karısını şaapmışsınız.
Ama çekik göz yinede yok olmuş.
Pek inandırıcı gelmedi ki gen babadan geçer diyorsun.
Senin teorine göre sizin karılara şaapmışlar gibi.
Neyse bana ne.
Bence asıl istekleri ülkenin adını Anadolu cumhuriyeti yapmak, alıştıra alıştıra yapmak için de şimdilik Türkiyeli denilen uydurma kavramı kullanıyorlar.
--spoiler--
Bence asıl istekleri ülkenin adını Anadolu cumhuriyeti yapmak, alıştıra alıştıra yapmak için de şimdilik Türkiyeli denilen uydurma kavramı kullanıyorlar.
--spoiler--
herhalde yetmeyecek. birde atatürke yahudi mason vb derler.
ben bu kavramı oldum olası kullanıyorum. adına çözüm süreci mi ne derseniz diyin o süreç başlamadan önce de diyordum. bundan sonra da diyeceğiz. türkiyeliler vardır ve var olacaktır.