twitter hesabım kafayı yedi en sonunda yada ben bozdum bilmiyorum. fakat ne zaman açsam ya takip ettiklerimde bir artış ya da takipçilerim de bir artış oluyo noluyo lan buna. bilen biri beni bilgilendirsin kurtulayım şundan.
ülkelerdeki ayaklanmaların ve başkaldırışların en iyi şekilde organize edildiği, hükümetleri can çekiştiren bir sosyal ağdır. en önemli özelliği çok hızlı, toplu haberleşme imkanı vermesi.
en güzel örneklerinden biri gezi parkı eylemleridir. en önemli ve en yakın bir diğer örneği ukraynada yaşanan olaylardır.
Tek eğlenceli yanı ergenlerle taşak geçmek olan ama bu sefer de hesabınızı askıya alan dandik ve sıkıcı site. Ciddi ciddi tespit kasmaya çalışan malları okumaktan başka bi özelliği yoktur. Insanı sözlüğe mahkum eder.
Android uygulamasında ciddi sıkıntıların olduğu sosyal medya ağı. insanların attığı Tweetleri profillerine girince bazılarını göremiyorum mesela. Bir de başka bir profildeyken uygulamadan çıkıp tekrar girdiğinizde anasayfaya dönüyor. Çok sıkıntılı bir durum artık çözümünü bulmaları gerekiyor diye düşünüyorum
tweet atma esnasında resim çekebilme ve mevcut resim paylaşabilme özelliğiyle cezbetmeye başlamıştır. fakat son zamanlar sürekli yaşanan görüntüleme hatalarına bir çözüm üretemedikleri gerçeği vardır. ergen yuvasıdır.
Sosyal medya dendiğinde akla gelen sitelerdendir kendisi. Mesaj karakter sayısı bakımından eski mesajlaşmalara ithafen 'twitter'da bile 140 karakter var, sende yok' tadında sözler türetilmiştir. Özellikle gezi parkı olaylarında Türkiye'de tamamen 'vatandaş gazeteciliği' mantığını oturtmaya yaramış, atılan tweetler hükümet tarafından bile dikkate alınmış ve twitter baş belası olarak nitelendirilmiştir. Kısa ve öz konuşmayı beceremeyen insanlara terapi gibidir. Son olarak internet yasasının kabulü ve Abdulla Gül'ün unfollow edilmesi kampanyası ile gücü bir kez daha kanıtlanmıştır.
bir halta yaramayan ne kadar mahyacı varsa mahyalarını ortaya döktükleri eskiden güzel
şimdi ise bozulmuş ve bozulduğu için kutsal olmayan bir sosyalleşme bloğu.