twitter da aktif türk kullanıcı sayısı 8 milyondur. tivitırda 2 tane hesap var. fuat avni ve sosyal pencere diye. bu hesapların toplam kullanıcı sayısı 900 bin... her iki hesabin ortalama 450 bin tane sahte takipçisi var...
retweet yaparken nasıl alıntı yapıldığı anlaşılamayan site. cepten retiviit yaparken alındı yap diye bir opsiyon var ama b.sayarda yok, anlamadım dalgayı. bir tane tweeti alıp bir tag içine yollamak istiyorum olmuyor, bilenler özelden yeşillendirirse sevindirik oluruz.
insanların hesabını kafasına göre askıya alan site. ben hızlı klavye kullanan biriyim, yine de 1 dk arayla tivit atıyorum, attığım tivitte hakaret kötü bir resim vs hiç bişey yok, ama askıya alındı diyor, bi başkası beni spamlıyorsa ve bu kadar kolay askıya alınıyorsam gerçekten bu tiwitter olayı sakat hacı.