kurulduğu günden bugüne bir kez bile kar edemeyen sosyal ağ, Twitter.
2013'ün sonlarında halka arz edildi.
2013 son çeyreğinin rakamlarına göre 500 milyondan fazla zarar etmiştir. Zararı her geçen gün artıyor. popülaritesiyle çelişen bu durumun sebebini reklam gelirlerinin düşük olmasına ve yapılan yanlış yatırımlara bağlıyorum.
yaptığı son güncelleme ile ben dahil birçok kullanıcısını şaşırtan mikro blog sitesidir. temel twitter kavramına ait arayüzünü klasik twitter tarzının biraz dışına çıkarak yenilemiş ve site üzerinde yeni yılda yeni bir güncelleme yapmıştır. Benim fikrimce de bir yenilik şarttı.
twitter denen illet söylemine maruz kalan site.
kapatılırsa sonuçlarina katlanacaklardir. alınan kararlar nasıl bu denli amatör oluyor bilemiyorum. bu kadar mi yöntem ve sosyolojiden uzak insanlarin temsili altındayiz. sitemlerim şuursuz niyetlerinize değil, yol yordam bilmemenize. elinizde sihirli asa yok beyler. ama bir denizi yarabilecek farkında insanlar var.
fikri bile beni şaşkınliklara sürüklüyor. oldu olacak akıllı teknolojiyi tamamen kaldırsınlar. zaten kim yine 3310 kullanmak istemez ki?
abilerim ablalarim kardeşlerim. twitter gibi kuş sembollü sosyal paylaşim sitesinde, lütfen seri takip htagleri açip insanlarin zamanlariyla oynamayin, ne keyif aliyorsunuz tanimadiklariniz sizi takip ettikçe.
durmadan bilmem kimler seri takipleşiyor hashtag ı dönen site. hayır site başlı başına amaçsız geliyor da takip edince ne olacak boş beleş 3-5 gerizekalıyı?
hoş fotoğraflar koyup sürekli ı am at veren yurdum kızlarının dm atan yurdum abazalarına Tweetlerinde salak salak ayar verdiği sosyal paylaşım sitesi.
Memleketimde herkes siyasetci herkes cool herkes on numara.
Son yillarda ergenlerin istilasina ugramis site. tema ayni, camwowdan çekilmiş fotoğraf, obey bere, kot yada kareli gomlek , gamzesini cikartmak isterken felç geçiren kızlarımız. Bu hale gelmeseydi keşke. Yazık, günah!
arada bir girip baktigim ancak fenomen gibi kisilerle vakit harcamadigim yer ,zaten aktif olarak da kullanmiyorum,yazmak icin yazmak insanin digal dusuncelerini yansitmiyor bence.yada 16 yasindaki ergen kizin ic dunyasini okuyarak dolduramam kafami.
Katılmadan önce herkesin saçma bir oluşum olduğunu söylediği ancak katıldıktan daha doğrusu sürekli takıldıktan sonra bu saçma düzenin bir parçası olduğunu anladığı oluşumdur.
Ha iyi yanlarını sayacak olursak sansür uygulanan ülkemizdeki haberleri sansürsüz ve en önce öğrenebiliyoruz. Normalde konuşamayacağımız insanlarla iletişim kurabiliyoruz. Eksisi ise her şeyin olduğu gibi twitterin de fazlası zarar ve insanı aşırı asosyal olmaya sürüklemesidir. Sosyal olmak internette takılmak demek değildir buraya dikkat.