twitter

entry3361 galeri260
    2233.
  1. her türlü olayı veya gelişmeyi kendi takipçi sayıları artsın diye kullananların cirit attığı yer.

    bolca salak bulunur.
    bu salakları öven bir o kadar daha salak bulunur.

    rt veya fav uğruna birbirlerini sikecek insanlar bile var.
    yazık amuha goyim yazık.
    7 ...
  2. 2232.
  3. league of legends dolayısıyla kullanmaya başladığım sosyal medya platformu. pek sevemedim doğrusu, facebooktan sonra biraz daha, biraz daha samimiyetsiz.
    0 ...
  4. 2231.
  5. Siyaseti canlı tutan sosyal medya aracıdır. Yazar ve gazetecileri bu kadar yakından takip imkanı sağlaması takip sebebimdir. iyiki vardır.
    0 ...
  6. 2230.
  7. sozlukten daha eglenceli olan sosyal ag.

    gideyim de unlu darlayayim az. gercekten sıkıcısınız be, yildim!
    1 ...
  8. 2229.
  9. peerreach, 2013 verilerini açıkladı.

    aktif kullanıcı sayısının 74%'ü ilk 13 ülkeden oluşuyor;

    1 ABD - 24,3%
    2 Japonya - 9,3%
    3 Endonezya - 6,5%
    4 Birleşik Krallık - 5,6%
    5 Brezilya - 4,3%
    6 ispanya - 4,3%
    7 Suudi Arabistan - 4,1%
    8 Türkiye - 3,0%
    9 Meksika - 3,0%
    10 Rusya Federasyonu - 2,6%
    11 Arjantin - 2,6%
    12 Fransa - 2,1%
    13 Kolombiya - 1,9%
    0 ...
  10. 2228.
  11. insana bagimlilik yaptirabilen ve turkiye ile tanistigi zaman tutmaz bu site denilen ama hic de oyle olmayan sosyal paylasim sitesidir.
    0 ...
  12. 2227.
  13. Burdan daha serbest bir ortamdır. En azından gammazlayanlar yok.
    1 ...
  14. 2226.
  15. son aldığım duyumlara göre irlanda - dublin'deki genel merkezlerine, dolgun maaşla çalışacak türkçe bilen elemanlar arıyorlarmış. başvursak mı hep berabar? kaynak için: http://www.teknojelly.net/?p=763
    0 ...
  16. 2225.
  17. 2224.
  18. Bir facebooktan daha moderndir kanımca...
    0 ...
  19. 2223.
  20. siyasi tweetleri, futbol ve fanatizm ile ilgili tweetleri, özlü sözleri ve takipçi kasmaya yönelik tweetleri silsek geriye koca bir sıfırın kalacağı mikroblog şeysi.

    twitter'ı daha çok birşeyler paylaşmak yerine insanların paylaştıklarını okumak için kullanırım. 3 yılda 8k tweet bundan heralde. milletin foursquare yer bildirimleri sırf 20k tweet eder emenike.
    0 ...
  21. 2222.
  22. güzel bir yer fakat artık orayı da batırmayı başardık nasıl başardıysak geçenlerde emre polat mı ne isimli bir çocuğun rt ile anasayfam doldu taştı kim ulan bu derken baktım veletin teki ergen 10-15 yaş kızların hepsi rt etmiş bunu hani trajikomik bir durum.
    1 ...
  23. 2221.
  24. sayesinde panini 2014 dünya kupası çıkartma albümünde bir sürü kişiyle tanıştığım, beni tonla maddi külfetin altından kurtaran dünya tarihinin en etkili mikro blog sitesi, sosyal medya aracı.
    1 ...
  25. 2220.
  26. sosyal paylaşım siteleri içinde resmen aşk yaşadığım site, akıllı telefon alma sebebim, büyük eğlence kaynağım.
    2 ...
  27. 2219.
  28. iOS uygulaması bugün güncellenen ve an itibari ile sacmalayan sosyal ağ.
    0 ...
  29. 2218.
  30. amelelerin henüz damlamadığı şimdilik nezih sosyal medyadır.
    0 ...
  31. 2217.
  32. facebookkadar aktif kullanılmayan sasyal paylaşım alanıdır.
    0 ...
  33. 2216.
  34. Twitter, bir sosyal ağ ve mikroblog sitesidir. Kullanıcılarına tweet adı verilen en fazla 140 karakterlik metinler yazma imkânı veren Twitter, çeşitli araçlarla daha etkin kullanılabilen bir yeni nesil iletişim aracıdır.
    0 ...
  35. 2215.
  36. 2214.
  37. kullanmadığın,kullanmamaya inat ettiğim, kullanmayacağım site. evet halen kullanmıyorum. sadece bir site üyelik için tivitır üyeliğini şart koşmuştu, sırf onun için üyelik açtım. ama ne retweet bilirim ne heşteg (bkz: hashtag) (veya diğer tivitırca terimleri)

    feysbuk (bkz: facebook) denen boka bulaşmak zaten yetti bana. şimdi yakamı kurtaramıyorum. eskiden herkeste mail adresim,msn veya skype hesabım vardı. haberleşme için bunları kullanırdık. şimdi herkes diyeceğini feysbuktan diyor. feysbuku sadece iletişim amaçlı kullanabilsek eyvallah da olmuyor ki. bi ara facebook messenger vardı. rahattım. onu da bitirdi şerefsizler. şimdi sayfaya giriyosun, milletin paylaştığı boka püsüre dalıp zaman sikertmesi yapıyosun. ister istemez yapıyorum bunu. sonra küfrediyorum kendime. sanane amk milletin ne paylaştığından. ama olmuyor işte. o salaklığı yapıyorum çoğu zaman. dur şuna bakayım şuna da bakayım derken 3-5 dakika sandığın zaman aslında 1-1,5 hatta 2 saat olmuş. düşünsene 2 saat boyunca mouse un tekerleğini yukarı aşağı gerzek gerzek çevirmişim. bir de ilgimi çeken veya bana batan bir paylaşıma yorum falan yazmaya da kalkıştıysam. ohoooo.

    neyse, inşallah eski msn günlerine döndürecek, insanları birebir iletişime tekrar geri çekebilecek güzel bir sosyal ağ (veya başka bi sikim) çıkarırlar da feysbuktan da kurtuluruz.

    sonuç olarak, burnumu soktuğum dört sosyal ağ var. birincisi facebook.
    ikincisi google plus. o da gmail kullanıcısı olduğum için otomatik açık ve kullanmıyorum.
    üçüncüsü youtube. arada sırada video yüklediğim oluyor işte.
    dördüncü de bu twitter ki sadece üyeliğim var. kullanma ihtiyacı hissetmedim.

    allah facebooktan da kurtulmak nasib eylesin.
    1 ...
  38. 2213.
  39. Kimilerini uyutan, kimilerini uyandıran site.
    0 ...
  40. 2212.
  41. Kara kutum, kusmuk kovam... Taraflı tarafsız her türlü habere anında ulaşma imkanı sağlayan site.
    0 ...
  42. 2211.
  43. dsmart net üzerinden yavaşta olsa ulaşabildiğim site.
    0 ...
  44. 2210.
  45. 2209.
  46. içinde barınan tüm trollerin, akp'li olduğundan şüphelendiğim oluşum.

    tamam bazıları var, cidden komik. mizahi yeteneklerine hayranım. helal olsun.

    ama olay şu, bu trollerin bir çoğu 60 yaşında emekli bir amcanın kurduğu komplo teorileriyle aynı komplo teorileri kuran kişileri rtliyor. dalga geçiyor.

    buna en büyük örnek olarak, meryem gayberi denen varlığı örnek verebiliriz.

    meryem gayberi, gezi park'ı olayları başlamadan önce, bir sürü borcu olan, sıradan birisiydi.

    ardından twitter trollerinin sözde dalga geçmesiyle popüler oldu.

    borçlarını ödedi ve şuan gazetenin birinde köşesi var.

    i. melih'in 1.7 milyon takipçisinin olmasının arkasında yine bir çok twitter trollü var.

    twitter garip bir oluşum. maalesef çoğu insan twitter'da muhalefet yapmaya kalkışıyor.

    twitter'da muhalefet yapılmaz. muhalefet yaparsan, sadece mentionladığın insanı ünlü edersin.

    twitter'da gezi park'ındaki gibi yer bildirimi yapılır, ihtiyaç listesi yapılır.

    ortaya salak saçma komplo teorileri atanlar, şuan soğuk biralarını yudumluyor.

    ayrıca 15bin takipçisi olan twitter kullanıcılarının rtlediği öyle şeyler var ki.

    tayyip gelip meydanlarda öyle şeyler dese daha az etki eder.

    (bkz: lütfen twitter'ı düzgün kullanalım.)
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük