league of legends dolayısıyla kullanmaya başladığım sosyal medya platformu. pek sevemedim doğrusu, facebooktan sonra biraz daha, biraz daha samimiyetsiz.
son aldığım duyumlara göre irlanda - dublin'deki genel merkezlerine, dolgun maaşla çalışacak türkçe bilen elemanlar arıyorlarmış. başvursak mı hep berabar? kaynak için: http://www.teknojelly.net/?p=763
siyasi tweetleri, futbol ve fanatizm ile ilgili tweetleri, özlü sözleri ve takipçi kasmaya yönelik tweetleri silsek geriye koca bir sıfırın kalacağı mikroblog şeysi.
twitter'ı daha çok birşeyler paylaşmak yerine insanların paylaştıklarını okumak için kullanırım. 3 yılda 8k tweet bundan heralde. milletin foursquare yer bildirimleri sırf 20k tweet eder emenike.
güzel bir yer fakat artık orayı da batırmayı başardık nasıl başardıysak geçenlerde emre polat mı ne isimli bir çocuğun rt ile anasayfam doldu taştı kim ulan bu derken baktım veletin teki ergen 10-15 yaş kızların hepsi rt etmiş bunu hani trajikomik bir durum.
sayesinde panini 2014 dünya kupası çıkartma albümünde bir sürü kişiyle tanıştığım, beni tonla maddi külfetin altından kurtaran dünya tarihinin en etkili mikro blog sitesi, sosyal medya aracı.
Twitter, bir sosyal ağ ve mikroblog sitesidir. Kullanıcılarına tweet adı verilen en fazla 140 karakterlik metinler yazma imkânı veren Twitter, çeşitli araçlarla daha etkin kullanılabilen bir yeni nesil iletişim aracıdır.
kullanmadığın,kullanmamaya inat ettiğim, kullanmayacağım site. evet halen kullanmıyorum. sadece bir site üyelik için tivitır üyeliğini şart koşmuştu, sırf onun için üyelik açtım. ama ne retweet bilirim ne heşteg (bkz: hashtag) (veya diğer tivitırca terimleri)
feysbuk (bkz: facebook) denen boka bulaşmak zaten yetti bana. şimdi yakamı kurtaramıyorum. eskiden herkeste mail adresim,msn veya skype hesabım vardı. haberleşme için bunları kullanırdık. şimdi herkes diyeceğini feysbuktan diyor. feysbuku sadece iletişim amaçlı kullanabilsek eyvallah da olmuyor ki. bi ara facebook messenger vardı. rahattım. onu da bitirdi şerefsizler. şimdi sayfaya giriyosun, milletin paylaştığı boka püsüre dalıp zaman sikertmesi yapıyosun. ister istemez yapıyorum bunu. sonra küfrediyorum kendime. sanane amk milletin ne paylaştığından. ama olmuyor işte. o salaklığı yapıyorum çoğu zaman. dur şuna bakayım şuna da bakayım derken 3-5 dakika sandığın zaman aslında 1-1,5 hatta 2 saat olmuş. düşünsene 2 saat boyunca mouse un tekerleğini yukarı aşağı gerzek gerzek çevirmişim. bir de ilgimi çeken veya bana batan bir paylaşıma yorum falan yazmaya da kalkıştıysam. ohoooo.
neyse, inşallah eski msn günlerine döndürecek, insanları birebir iletişime tekrar geri çekebilecek güzel bir sosyal ağ (veya başka bi sikim) çıkarırlar da feysbuktan da kurtuluruz.
sonuç olarak, burnumu soktuğum dört sosyal ağ var. birincisi facebook.
ikincisi google plus. o da gmail kullanıcısı olduğum için otomatik açık ve kullanmıyorum.
üçüncüsü youtube. arada sırada video yüklediğim oluyor işte.
dördüncü de bu twitter ki sadece üyeliğim var. kullanma ihtiyacı hissetmedim.
içinde barınan tüm trollerin, akp'li olduğundan şüphelendiğim oluşum.
tamam bazıları var, cidden komik. mizahi yeteneklerine hayranım. helal olsun.
ama olay şu, bu trollerin bir çoğu 60 yaşında emekli bir amcanın kurduğu komplo teorileriyle aynı komplo teorileri kuran kişileri rtliyor. dalga geçiyor.
buna en büyük örnek olarak, meryem gayberi denen varlığı örnek verebiliriz.
meryem gayberi, gezi park'ı olayları başlamadan önce, bir sürü borcu olan, sıradan birisiydi.
ardından twitter trollerinin sözde dalga geçmesiyle popüler oldu.
borçlarını ödedi ve şuan gazetenin birinde köşesi var.
i. melih'in 1.7 milyon takipçisinin olmasının arkasında yine bir çok twitter trollü var.
twitter garip bir oluşum. maalesef çoğu insan twitter'da muhalefet yapmaya kalkışıyor.
twitter'da muhalefet yapılmaz. muhalefet yaparsan, sadece mentionladığın insanı ünlü edersin.
twitter'da gezi park'ındaki gibi yer bildirimi yapılır, ihtiyaç listesi yapılır.
ortaya salak saçma komplo teorileri atanlar, şuan soğuk biralarını yudumluyor.
ayrıca 15bin takipçisi olan twitter kullanıcılarının rtlediği öyle şeyler var ki.
tayyip gelip meydanlarda öyle şeyler dese daha az etki eder.