TÜRKLER KÖTÜ KULLANIYOR.
SAÇMA SAPAN KONULARI DÜNYA GÜNDEMiNE TAŞIYORLAR.HELE O TAKiPLEŞELiM iLE BiTEN HASTAGLAR.
ERGENLERiN ELiNDE DEĞERSiZLEŞEN BiR DiĞER SOSYAL MEDYA ŞEYSi.
Unfollow ederek ego tatmini yapan insanların olduğu bir sosyal paylaşım sitesi. Herkes kendini bir halt sanıyo hele o twittler.cok takipcisi olan insanlarında hepsi şaklaban.
internetin göt deliği. provokasyon, dezenformasyon, ne kadar kahpelik varsa biri bin para.
işte örnek. kemalist bir provokatör, ortalığı bulandırmak ve dindarları zan altında bırakmak için sahte bir hesap açıp, atatürk'e küfrediyor: https://twitter.com/bezem...status/504610757129281536
kullanılan dil bile ateist ergenlerin diliyle birebir ironi içeriyor: atayist, türban...
işte. it kopuk, nicklerinin ardına saklanarak her türlü kahpeliği yapabiliyor. hesabı açan kişi şu: https://twitter.com/SiyahTokai
ama işte kemalist ve ateist ahlakı bu. neden bu kadar kancıklaşır, neden sırf düşmanlarını vurmak için böyle hilelere başvurur, hakkaniyetten ,adaletten, ahlaktan uzaklaşır bir insan; bilmem, hiç kemalist olmadığım için bilmiyorum. twitter çıkalı beri ne kadar soysuz, asosyal, şizofren, hain varsa klavye başına türeyip ortalığı bulandırmaya başladı. muhalifliğin, çatışmanın bile delikanlılığını, mertliğini özledik be!
anında patladığı gibi sönmeside bir anda olacak olan site. seneler geçmesine rağmen hiçbir interaktiflik olayı eklemeyeceğini gösterdi zaten. mesajda 140 karakter sınırı nedir amk? götümden kan al bari giriş yapmadan önce.
ciddi sorunlarla boğuşmaya başlayan site. en önemli ve rahatsız edici olanı ise spam tweetler. özellikle takipçi satışı yapan dangalaklar ve takipçi kasmak uğruna flood yapan orospu çocukları beni buradan soğutuyor. şöyle ki ülke gündeminde bugün "TrafikSigortası Soygunu" adında bir tag var. konuyu merak edip tag'e tıklıyorum bilgi almak amacıyla ancak karşıma çıkan tweetler aşağıdaki screenshot'da göreceklerinizin %1'i sadece. adamlar tweetim daha çok kişi tarafından okunsun diye gündemden alakalı alakasız tagleri ekliyorlar tweetlerine. amın feryatları. güzel şeyleri sikip atmakta üzerimize yok.
aradığı popülerliği bulamayan genç dimağların takipçi kasarak teselli bulduğu gavur icadı popüler bir iletişim ağı. çok faydalı olduğu kadar çok zararlıdır da. (suyun fazlası dahi adamı zehirler)
24 saattir seri şekilde takibe alındığım platform. hepsi de ak parti nickli ve sanırım bir hastang'den geliyorlar. bir türlü anlam veremedim 24 saat içerisinde toplam 160 kişi tarafından takibe alındım ve an itibari ile devam ediyor. ortalama 10 dakika içerisinde 2 takipçi geliyor hepsi de ya ak parti profili ya da milliyetçilik aşılayan profiller.
Sitede bulunma nedenleri tespit yapmaktan ve ünlüleri mention yağmuruna tutmaktan öteye gitmeyen bir kısım kullanıcı profiline sahip sosyal ağ. Elbette yayınevi hesaplarını, dolayısıyla yazın alanındaki gelişmeleri takip eden, güncel meselelere attığı tweetlerle yeni bir boyut kazandırmaya çabalayan bir kesim de var ama azınlığı teşkil ediyorlar. Bir de kullanıcıların favladığı tweetler karakter analizi yapma imkanı tanıyor şahsım adına ama bana göre twitter vb sosyal paylaşım platformları adeta bir afyon nehri ve çoğu zaman bilinçsizce atlayan bizler akıntı ne yöne sürüklerse o doğrultuda el yordamıyla ilerliyoruz.
bana göre olmayan ortam, hakkında tek bildiğim bu.
facebook dururken bunu kullananların havalıyım ben yha şeklinde gezdikleri de yanlış bir genelleme değildir.
Keşke sözlükte ki gibi eksileme şansimiz olsa sitesi. Zorlama espirileri birbirine laf sokmaya çalışan ergenleri eksileylim de bari komkk olmadıklarini anlasinlar.