facebook' dan farkı kalmamış site. eskiden saatlerce yazar, sohbet eder, retweet yapardık. artık sadece arkadaş çevresi geniş ve ağzı laf yapanlar için bir keyif oldu twitter, eski sıcak, çekici havasını kaybetti. bir gösteri sahnesine dönüşüyor yavaş yavaş. eski tadı kalmadı.
Benim çok severek takip ettiğim. Bilgilenmemi sağlayan.
Doğru adamları takip etiğinde bilgine bilgi katan guzel bir site. Abartmadan takip etmek lazım.
Ecem hotoğlu yani yattığı kızı videoya çeken erkek (bu ikisi aynı anlama geliyormuş uludağ sözlük moderasyonuna göre) olayında görüleceği üzere tamamiyle aptal yuvası haline gelen Türkiye'de her yaş grubunda kullanıcı barındıran, özellikle Türkiye içinden fenomen olan asalaklarin aptalca şeyler paylaştığı ve bu aptalca şeyleri rt yapan favlayan binlerce aptalin bulunduğu sosyal medya sikiği.
Beyinleri 140 karakterden fazlasıni kaldıramayan aptallar gelip ülke gündemini değiştiriyor. Şimdi bazıları gelecek "önemli olan az şeyle çok şey anlatmak" diyecek. Evet çok şey anlatiyorsunuz aynı Tweet'te hem aptal hem de sikik bir embesil olduğunuzu anlıyoruz.
Siz aptal insanlarsiniz. Neden biliyor musunuz? Çünkü oradaki 10-15 yaşlarındaki kişilerin binlerce takipçisi var. Yani sizler varsınız. Siz embesil yaratıklarsiniz.
işiniz gücünüz ego tatmini, aşağılama...
Başka da bir sik değilsiniz.
Ha ayrıca bazen bazı fotoğraflar görüyorum. Gizlice insanların fotoğrafını çekip onun üzerinden komiklikler şakalar yapmaya çalışan orospu çocukları da var.
Sizce bu doğru mu? Birinin fotoğrafını otobuste metroda ya da bir cafede gizlice çekip buna salakca şeyler yazıp paylaşmak doğru mu?
Ama siz embesil piç kurulari oldugunuz için doğru geliyor size.
Türkiye'deki aptallari görmek istiyorsanız herhangi bir sikik fenomenin profiline bakmaniz yeterlidir.
Her 50 iletiden 1 dolar kazanan ve dakikada yaklaşık 98 bin ileti yazılan para babası site.
Kim kardashian ablamız da Her tweet başına 8 bin dolar alıyormuş.
Bizim cahil halk da "ay bugün hava çok güneşli, ayy bu gece yıldızlar çok boktan, yok kaç gündür kayısı kıvamında sıçıyorum" vs vs vs ota boka tweet atsın. Vatana millete Ne faydası var amk sizin kedinin cinsel hayatının.
IbNecikler.
üye olmamıştım uzun zamandır. geçenlerde oldum. bir deneyim dedim kendi kendime. girdiğim gibi geri çıktım. 15 yaşında ergenlerin hile hurda ile 10000 takipçileri olması mı dersiniz, trend topic yapmanın paraya dökülmesi mi dersiniz, hashtaglerle alakasız binlerce spam #takipkonvoyu, #takiptreni gibi saçmalıklar mı dersiniz. ee ne anlamı kaldı yazdıklarının, yazacaklarının? bence sıçmış bir oluşum, eskisini bilemem ama şu an için gördüğüm kadarıyla sıçmış.
yıllarca hesap açmamak için direnip birkaç gün önce üye olduğum site. facebooktaki arkadaşlarımı ve beğendiğim sayfaları takip ediyorum. ne gerek vardı?
Az önce bana bi hafta boyunca istek gönderen temizlikçi tipli kız tarafından unfollowlandığımı gördüğüm uygulama.
Kezban lafını kullanmayı sevmem ama bunlar cidden çok kezban kendini bi bok sanan kıçımın kenarı haspam.