bir girizgah edelim,
sikeyim 140 karakter sınırını, nedir ulan anlatılacakları 140 karaktere sığdırmaya çalışmak?
ayrıca yazarlar arasında noktalama işaretlerine, yazım kurallarına, dahası, dahi anlamındaki "-ki" ye bile dikkat edilmiyor!
"-de" miydi lan o?
neyse, ne demiştik, "küfür burjuvazinin ağzında lağım çukurudur, işçi sınıfının ağzında açan çiçektir."
hoş bulduk, gelin buradan münazara edelim.
diye twit atamadığımız bir sosyal mecra. neymiş efendim karakter sınırıymış. pehh!
Herkes kullanıyor kullanmayan kaç kişi kaldık merak ediyorum.
Şöyle kısa bir analiz şey yapayım.
1. 13 yaşındaki çocuğun 10 bin takipçisi var. Tek kelimelik tweet'i bile 300 fav 250 rt alıyor. Sizce bu normal mi? Normal diyen varsa siktirsin gitsin.
2. Fenomenler. Bak tabi iyi troll Fenomenler var da amına koduğum yerinde herkes fenomen olmaya çalışıyor.
Fenomenler sikimin ikinci yenicileri.
Cemal Süreya'nın "kadınlar susarak gider" sözünü "kızlar susarak gider" diye Convert ediyor ve onu yüzlerce kişi fav'a ekliyor rt yapıyor.
Sizce bu normal mi? Normal diyen varsa siktirip gidemez. Çünkü az önceki normal diyen kişi buna da normal diyecegi için önceden siktirip gitmiştir.
3. Ergenler.
Siktiğim Venüs orospuları, Neptün piçleri. Her birinin en az 5 bin takipçisi var. Hepsinin olmasa da zamanla olur. Ota boka takip edin diyen beyinlerini sikiyim.
4. Şiir sokakta orospu çocukları.
Bunlar edebiyata dair bir bok bilmezler. Sırf rt, fav ve takipçi için şiiri kullanırlar.
5. Semih Varol gibileri.
Anasını Siktiğim yeri sanki sosyal alan değil de takipçi kasma yeri. Orospu çocukları her gün tt listesine giriyor.
Yani anlamıyorum amk takipçi olunca zekalı mı oluyor bu orospu çocukları?
Arkadaş ben anlamıyorum.
Atatürk gençliğe hitabede seslendiği nesil bu mu?
Bu mu yani bunlar mı ülkeyi çağdaş medeniyetler seviyesine getirecek?
Bunlar mi atomu parçalayacak?
artık o kadar sıktıki gündemdekiler dedikleri o saçma yer saçma sapan başlıklar ile dolu. yok ali bilmemne takip edin, yok vuran kazanıyor, yok takipçi havuzu el birliğiyle twitterıda bitirdik. sıra instagram'da.
En sık dolandığım yer, güzeldir iyidir ama sosyal medya ne kadar işe yararsa da sanki bir o kadar da gereksiz hayatımızda diye düşündürtüyor arada. Bak gene daldım.
hesap almamakta ısrarla direttiğim sosyal paylaşım sitesi. elbet bir gün ayağa düşecek. zaten sosyal medyadan el etek çekmenin faydasını çok gördüm diyebilirim. ne varsa bu sözlüklerde var galiba.
En normal, sakin insana bile kendi bünyesinde trip attıran sosyal ağ. Bu karşılıklı laf atmaları ne kadar kaldırabilecek orası da ayrı bir konu. Iyi yanı hala büyük akrabalar tarafından keşfedilmemiş oluşu.
bizim gibi örf adet gibi önemli değer yargıları olan toplumların baş belaları. çok acımasızca belki ama böyle.
sen çoluğunun çocuğunun facebook twitter instagram o bu şu hesaplarının hepsini kontrol mü edeceksin? popüler kültürün akımında ne tarafa savrulacakları belirsiz. ulaşımı da bir o kadar kolay. cebinde herşey insanların artık.
tamamen şöyle örnekleyebiliriz;
ıspartadan yada kırıkkaleden, ilçesinden hiç çıkmamış 19 yaşına kadar ailesiyle beraber mutasıp kapalı bir toplumda büyümüş, aile baskısı yemiş bir kız çocuğunun istanbul eskişehir ankara vb şehirlere üniversite okumak için gidip dağıtması gibi bir etkisi vardır bu tip sitelerin.
not: ne kadar yobaz derseniz diyin, sizlerde çocuk yetiştirmeye başlayın anlarsınız.