facebook'tan kat kat daha inandırıcı bir sosyal platformdur. millet facebook'ta 10 ay önce paylaşılmış haberi veya herhangi bir gelişmeyi sıcak bir gelişmeymiş gibi paylaşıyor ve kimse de tarihine bakayım demiyor paylaşılanı paylaşıyor. twitter'da bunu göremezsiniz.
eğer bir proje ya da eğlenceli bir kullanıcı profili oluşturmak istiyorsanız zevk veren aplikasyon ve web sitesidir.
kim sıradan bir waffle fotoğrafını ya da check-in'lerini paylaşmak ister ki bu sitede? amaç güldürmek, haber vermek ya da bilgilendirmek olmalıdır ki mikroblogların amacı da budur.
güzel ve eğlenceli bi iş yapıcam. gelmek isteyenler özele ışınlasın mesajı.
dün gece güzelinden bir kız takibe başlamış.eş dost heralde diye bende geri takip döndüm.
sonra özelden bir mesaj geldi.
tanışıyor muyuz dedim hayır dedi.
sadece uyuyamamış ve konuşmak istemiş.
ee hadi konuşalım dedim.
bir süre sohbet ettikten sonra numaramı istedi içini dökmesi gerekiyormuş.
aradı beni ''gizli numaradan''
anlattı da anlattı hayatındaki sorunlardan vesaire.
ben sıkıldım en sonunda.
yavaştan uyuyayım ben kendine iyi bak dedim.
gizliden arada arayabilir miyim dedi.
hayır bu güvenmediğin anlamına gelir gizliden arama dedim kapattım.
sonra aklıma takıldı.
adı soyadıyla instagram'da arattım.
kız geçen ay nişanlanmış.
paylaşımları vesaire aşk böcüğü.
aşkımla şu keyfi aşkımla bu keyfi diye metihler düzmüş adama.
yazık dedim.hem adama hem kıza.
yozlaşmış insan ilişkilerine dair küçük bir ders aldım.
sonra gel de insanlara güven.
gruplaşmaların zirve yaptığı bir garip site. herkes katılmış bir gruba. adam "merhaba arkadaşlar, canım sıkılıyor" diyor: 80 rt, 120 fav alıyor. ben vakti zamanında totomu yırttım aforizma yazdım, caps paylaştım, video paylaştım; 0 rt 1 fav. ne şimdi bu? adamlar parayla takipçi satın alıyor la, var mı böyle bir şey.
ayrıca, kitleleri peşinden sürüklemek gibi bir durumu da var. biri bir şey yazıyor, paylaşım yapıyor; bilen bilmeyen herkes orda, yorum yapıyor. küfürler, hakaretler zaten hiç eksik olmuyor. çoluk çocuk dolu amk.
semih varol var mesela. elemen sıyırmış kafayı. takipçi kasmaktan kafa 1 milyon çocukta. yemin ediyorum bunun internete erişimi kesilse kendini öldürür.
sözün özü: ergenlerin daha çok kullandığı bir platform.
yapılan biri dizi hakkında olumsuz yoruma o dizinin hayranı olan ergenlerinden aldığım "bizi kızdırırsan iyi olmaz" tehdidinden sonra pılımı pırtımı toplayım kaçtım ordan.
küfürlerin havada uçuşmaya başladığı site. eskiden de küfür vardı da biri çıkar, engellerdik 5 ay boyunca rahatça yazardık. artık eski havası, rengi kalmadı twitter' in, eskisi kadar şevkle, istekle yazamıyor, hatta siteye girmek bile istemiyorsun. sebeplerden biri de argonun çok abartılı kullanımıdır.
çok garip bir ortam , aslında garip değil mal bir ortam '' ya bu kedi beni niye dinlemiyo ya , terliklerim nerede lan , duş bozuk yine '' gibi ne olduğuna anlam veremediğim girdilerin yazıldığı cidden mal bir ortam . gülüyoruz eğleniyoruz o ayrı ama ne diyim. millet iyice mal olmuş.
Yakında paralı olacağından dolayı fakirlerin hesapları yavaş yavaş silinmeye başlamıştır. Zamanında mesaj gelmişti allahtan on kişiye yolladım da bedavaya kullanmaya devam ediyorum.
Hesaba giriş yaptıktan sonra " Üzgünüz, şuan da bakımda " gibi benzeri bir yazıyla karşılayan sitedir. Dünya kullanım sırasın da şuan da sosyal medya siteleri içerisinde 2. sıradadır.