tutku dediğin, insanı sabahtan akşama kadar bir şeyin peşinde koşturan o garip enerji. bazen bir kadında, bazen bir fikirde, bazen de sadece bir kahvenin buharında saklı. ama fark ediyorum ki çoğu insan bunu sadece romantik ilişkilere indirgiyor, oysa hayatın kendisi tutkusuz yaşanmaz.
eski esim benim en basarılı iliskim. 7-8 sene non stop, 10 kusur sene aralıklarla surdu.
bosanırken bana dedi ki "insan senle o kadar mutlu hissediyor ki..kendini bulutların ustunde gibi hissediyor. boyle mutlu olmak mumkun degil. hayatımın en buyuk mutluluklarını senle yasadım. ama sonra depresif oluyorsun insanı surum surum surunecek kadar negatife cekiyorsun. boyle mutsuz olmak mumkun degil. tum bunlar yerine bana sadece huzur verseydin yetecekti, bunların hicbirine gerek yoktu."
oysa unuttugu bana asık olmasının sebebi tam da buydu: -tutku