gareth bale gibi bir sol beke sahip olduğu için şanslı, elinde tutabilmesi durumunda ise alkışlanılası ingiliz devi.ama im forever blowing bubbles
edit:west hamlıyız efendim, ağrına gitmesin.
büdüt: west ham'a olan sempatim green street hooligans'tan kaynaklıydı, slaven bilic'in beşiktaş'ımı west ham için satmasından, bütün motivasyonunu yitirip şampiyonluğun gidişine seyirci kalmasından ve uğradığım hayal kırıklığından dolayı ikisinin de aq diyor ve şampiyon olma umudunu sevdiğim, karizmatik amblemi; oyun stili ve kafatasıyla başlı başına bir karizma olan efsanesi thierry henry ile arsenal'i destekliyorum. west ham köpeğine gunners yazdıracağız.
gareth bale gibi müthiş bir sol kanat oyuncusuna sahip olan ve bunun meyvelerini şampiyonlar liginde alan takım. Gruptan çıkması kuvvetle ihtimal olan pavluvchenko, crouch, kendini burada yeniden bulan van der vaartlı ada takımı.
efsane bir ingiliz futbol klubu. su anda dunya uzerinde klasik 4-4-2 ye en uygun kadrolardan birine sahipler diye dusunuyorum. crouch, pavlyuchenko gibi kafaci santraforlarin yanisira dribling ve asist yapabilecek defoe ve gudjohnsen gibi iki forvet oyuncusu var. kadronun tamamina yakini bu tarz, bolgelerinde birbirini tamamlamaya yatkin oyunculardan olusuyor. bu takimi izlemekten keyif aliyorum ve kendilerine basarilar diliyorum.
kuzeydoğu londra nın futbol kulübüdür. pes oyununda north east london diye geçer. 2 ingiltere şampiyonlugu vardır. ezeli rakipleri komşuları arsenal dır. taraftar gruplarına yids ya da spurs denmektedir. ve turkiye de takım tutmayı bırakıp artık kendilerini gönülden desteklediğim köklü ingiliz futbol takımıdır.
şu an altındaki manchester city nin 1 maç eksigi olmasından dolayı dördüncü sıradadır. umarım avrupa ya gidebilirler.
sezon başından bu yana renkli futbol oynayan bir kulüptür. bunun yanısıra az bilinen bir özelliği vardır ki, daha da renkli kılmıştır kendisini. japonya ve güney afrika' da kimsesiz çocuklar için tesisler kurmuşlardır. bu tesislerde zaman zaman spurslu futbolcular çocuklarla maç yapmaktadır. ayrıca futbolculara kesilen cezalar bu tesislere fon olarak aktarılmaktaymış.
haldun üstünel'in darbesine uğramış ve barcelonadan yüklü bir ücrete aldıkları giovanni dos santos'u galatasaray'a kiraya verip 3.5 milyon opsiyon veren ingiliz klübüdür. (bkz: yeterrr haldun üstünel yeterr yeterrrr)
bu yıl oldukça alternatifli ve sağlam kadrosu olan ve iyi top oynayan ingiliz takımı.
pes i mütevazi takımlarla oynamayı sevenlere önerilir.
(bkz: tottenham hotspur)
alternatif olarak:
(bkz: manchester city)
(bkz: atletico madrid)
premier league'de bugün oynadığı maçta evinde düşmemeye oynayan wolverhampton wanderers'a 1-0 yenilerek haftanın sürprizini yapan takım. şu anda maç fazlasıyla 4. sıradalar.
Gomes,Ledley King,niko kranjcar,luka modric,aaron lennon,robbie keane,roman pavlyuchenko ve jermain defoe gibi isimlerden oluşan kadrosuyla football manager 2010'da yönetmekten en çok keyif aldığım takım.Her yıl transfere milyonlarca pound harcayıp da başarılı olamayan takımların en tipik örneğidir,diğerleri için (bkz: newcastle united) (bkz: atletico madrid)
yakaladığında affetmeyen tipik ingiliz takımı. ileri uç elemanlarına baktığınızda zaten açıkça ortaya çıkıyor. ingiltere değil de başka bir ligde olsaydı kesinlikle kafaya oynardı.
b.kunu çıkarmış takımdır, 9-1 ne olum ayıp değilmi, karşındakilerde insan evladı, hiç mi düşünmezsin. al görmemişin kızını, tutsun ilene ilene ne alaka diimi bu söz, e sizin yaptığınız ne alaka.
evinde oynayacağı bu haftaki manchester united maçını kazanır üstüne de önümüzdeki hafta stamford bridge deplasmanında chelsea'dan bir puan da koparırsa ilk 4 sıra yani şampiyonlar ligi için önemli bir adım atmış olur. gerçi tottenham yıllardır büyük takımlardan puanlar alıp aston villa, everton, manchester city gibi takımlara puanlar kaybediyor.
düzenleme: henüz ilk dakika dolmadan defoe'nin attığı golle öne geçtiği maçta manchester united'a 3-1 mağlup oldu. chelsea gene doksanda attı. puan farkı 3 oldu. ancelotti kadar şanslı bir hoca yok zaten. hoca da camide olur esprisi iğrenç.
çok geyik taraftarlara sahip bir camiadır. arsene wenger'e gençlerle oynama sevdasından ötürü tribünde "Wenger is a fucking peadophile." şeklinde tezahürat yaparlar, martin keown'a "maymun kafalı" derler ki birebir benzemektedir, "yuvam" dediği kulübü satıp ezeli rakibe* haftalık 100 bin pound'a giden sol campbell'a "amcık"* diye tezahürat yapmaktan geri durmazlar, bunun dışında bu adama etmedikleri küfür yoktur, yapmadıkları piçlik kalmamıştır. transferinden sonra cep telefonu numarasını internete vermişlerdir ve adama zorla koruma tutturmuşlardır. sonra 1995 kupa galipleri kupası final maçında orta sahadan david seaman'ı topla beraber kaleye sokan real zaragoza'lı nayim'i de unutmamışlardır; "nayiiiiim, from the halfline" diye bağırırlar. galatasaray taraftarını en memnun eden ise kuşkusuz popescu'ya yaptıkları tezahürattır, 2000 uefa kupası finalinde arsenal'i mort eden penaltıyı atan eski futbolcuları gheorghe popescu da bu tezahüratlardan nasibini almıştır. ayrıca arsenal'i 1995'te onun golüyle yenmelerinden sonra yıllarca galip gelememişlerdir, o açıdan da ayrı önemi vardı bu çingenenin. varsa yoksa arsenal, the hammers, millwall, chelsea nefreti, böyle yaşayıp gidiyor adamlar.