tottenham hotspur

entry273 galeri14
    122.
  1. pes 2012 de ki takımım. bale ile yardırır adebayor ile çakarım.
    3 ...
  2. 121.
  3. şu an bahtsız bedeviyi oynayan takım. adamlar ligi 4. sırada bitirdiler ve şampiyonlar ligine gidemiyorlar lan, üzüldüm gece gece adamlara şimdi. o müthiş kadroya da yazık oldu. seneye uefa avrupa liginde kupanın en büyük adayı olabilirler. *
    1 ...
  4. 120.
  5. bale'i satarsa asla avrupa'nın büyüklerinden biri olamayacağını kabul etmiş olacak olan sempati duyduğum ingiliz ekibi.
    2 ...
  6. 119.
  7. şampiyonlar ligi'ne kalamazsak ekonomik kriz nedeniyle bale ve modric gibi yıldızlarımızı satabiliriz açıklamasını yapmış takımdır. avrupa'nın devlerinin ağzı sulanmıştır.
    2 ...
  8. 118.
  9. bayern yüzünden şampiyonlar ligi vizesini kaybetmiş olan takım. chelsea kupa şampiyonu olduğu için direk şampiyonlar ligine alınacak ünvanını koruması için. ligde de ilk dörtte değildi. dördüncü sırada yer alan tottenham ise kontenjan dan dolayı uefa ligi ne gitti. bütün bir sezonun daha doğrusu son maçların emeği boşa gitti.
    2 ...
  10. 117.
  11. ntvspor'da denk geldiğim bir videoda galibiyetini soyunma odasında hep beraber stand by me coverı yaparak kutlayan oyunculardan kurulu, bu sezon 'mutlu' bir takım.

    1 ...
  12. 116.
  13. Sezona çok kötü başladıktan sonra gösterdiği çıkışla ligin gizli ikincisi olmuştu. Kadrosunda an itibariyle Bale, Defoe, Modric, Adebayor gibi yıldızlar sayesinde gerçekten de izlenmesi en zevkli takım.
    Bu pazar, kötü günler yaşayan Stoke City'ye yenilerek hayal kırıklığı yarattı, ama yenilgiyi hakem katliamıyla açıklamak daha doğru olur. 2 penaltısı verilmedi, Stoke'un ilk golünde Crouch elle oynadı. Tottenham'ın bir golünü çizgidene lle çıkardılar. vb.
    Buna rağmen ilk 3 adayı, yeter ki Bale geçen seneki formunu yeniden yakalasın.
    Şampiyonluk için savunmaya takviye şart, hele ki Dawson yokken.
    Ama iyi bir stoper Tottenham'a gitmez, zira sakatlık laneti var!
    2 ...
  14. 115.
  15. premier ligde son 10 maçının 9'unu kazanarak 3. sıraya çıkan takım. manchester united'ın 2 puan gerisindeler ve eksik maçları kazanırlarsa 2. sıraya yerleşecekler. ezeli rakipleri arsenal'ın bu kadar kötü olduğu bir sezonda şampiyonlar ligi biletini kapabilirler. tabii manchester takımlarının performansına bakarsak şampiyonluk imkansız gibi bir şey.
    1 ...
  16. 114.
  17. telaffuzu totnım hotspurs şeklinde olan ingiliz futbol kulübü.
    1 ...
  18. 114.
  19. her daim maçları izlenesice takım.
    1 ...
  20. 113.
  21. in bruges filminde colin farrell ın karşıdaki abiye; kusura bakma ama bu konuda ne çok iyisin nede çok kötü tıpkı tottenham gibi" dediği benimde sonuna kadar katıldığım ingiliz takımı
    1 ...
  22. 112.
  23. steve nash'in zaman zaman antrenmanlarına çıktığı takım.
    1 ...
  24. 111.
  25. bende maymunum ulan.

    ama siz orospu çocuğusunuz.
    1 ...
  26. 110.
  27. pes 2011'deki lisanslı 2 ingiltere takımından biri. arsenal liverpool chelsea değil de neten tottenham? diye sorarlar adama.

    diğeri manchester united.
    1 ...
  28. 109.
  29. ne kadar orospu çocuğu bir taraftar kitlesine sahip olduğu bugünkü real madrid maçında ortaya çıkmış takım. adebayor a her top geldiğinde çıkardıkları maymun sesleri affedilir gibi değil.

    sonra da bunların milletvekilleri akpm de türkiye başbakanına insan hakları dersi vermeye kalkışır. lan oraya gelirsem alayınızı tokatlarım he!
    2 ...
  30. 108.
  31. hotspur u türkçedeki gibi yazıldığı gibi okursanız karşınızdakinin osbir (31) diye anlamasına sebebiyet verebilirsiniz
    (bkz: ben bugün bunu gördüm)
    1 ...
  32. 107.
  33. Kuponların bir numaralı düşmanıdır. oynamayın oynattırmayın...
    1 ...
  34. 106.
  35. garet bale in gelecek sezonki transferi açısından şl de bu sezon milan a elenirlerse güzel olur, yoksa zor görürüz gareth ın güzel yüzünü barcelona nın sol tarafında, bu borçlar varken.
    1 ...
  36. 105.
  37. büyük maçlarda varlık gösteremeyen, önümüzdeki 50 yıl içerisinde "avrupa devi" olması mümkün olmayan balon takım.

    ingiliz devi diyorlar bir de buna. bu devse arsenal, chelsea, manu, liverpool, aston villa ne lan?
    1 ...
  38. 104.
  39. ingilterede hangi takımı tutuyorsun diye bir soruyla karşılaşırsam eğer bir gün vereceğim cevaptır...
    1 ...
  40. 103.
  41. Ayberk Telkök'ün tuttuğu ingiliz takımı..
    1 ...
  42. 102.
  43. 101.
  44. hey yavrum hey bunların westham'ı deplasmanda 4-3 yendiği maçı hatırlıyorum. ne maçtı ama. westham da canavar gibiydi o dönem. benayoun, zamora, teddy sheringham, anton ferdinand, repka, harewood, zamora ki hala orda, mathew etherington, gabidon vs vs işte dev gibi westham'ı geriden gelip yendiler o maçta. o günden beri sıkı sempatizanıyım bunların fakat konuyu tanıma bağlayamıyorum. severim bu takımı ben, fakat michael dawson'ın ne işi var bu takımda.

    işte tüm bunları dedirtentakım.
    1 ...
  45. 100.
  46. dün beni 839 liradan eden takım.
    daha da senle işim olmaz tottenham.
    1 ...
  47. 99.
  48. insana "çok yaşa" dedirtecekmiş gibi bir telaffuzu olan ingiliz takımı.ben mi saçmalıyorum emin değilim ama.

    + tottenham..hotspur!.
    - çok yaşa.
    + sen de gör.
    3 ...
© 2026 uludağ sözlük