webaslan.com haberine göre transferin son gününde galatasaray takım kaptanı arda turan için baskan adnan polat'a 18 milyon dolar teklif eden ancak adnan polat'ın su an için satılık futbolcumuz yok demesiyle bu transferden vazgecen ingiliz ekibi.
luka modric gibi takımla özdeşleşmiş bir oyuncuları vardır. ve bu oyuncunun ayağının kırılması dedikodulara yol açtı. aynen şu şekilde: ingiltere milli takımının belalısı olan hırvat milli takımını yenmek için premier lig deki ingiliz oyuncular hırvat oyunculara sert giriyormuş bilerek!
ataklarının %90 ını sol kanattan geliştiren bir takımdır.
severek izlenen oyuncuları bu sene şunlar olacak gibime geliyor: luka modric(iyileşirse), defoe, crouch, keane.
(bkz: spurs)
her sene transfere geniş bütçe ayıran ama bir türlü isteği sonuca ulaşamayan ama 2009-2010 sezonuna 4 de 4 yaparak çok iyi bir giriş yapan , sanki bu sene farklı olacak izlenimi yaratan londra klübü .
-peter crouch
-jermaine defoe
-robbie keane
-roman pavlyuchenko
gibi 4 adet kaliteli forvetiyle 2009-2010 sezonunda güzel işler yapmasını beklediğim takım. darren bent'i takımda tutup pavlyuchenko'yu yollasalardı daha bir güzel olurdu, şeklinde üzerinde düşüncelerimin olduğu takım.
white hart lane gibi çok güzel bir stadı olmsına rağmen, klübün kombine biletlerine olan yoğun ilgi nedeniyle 60.000 kapasiteli yeni bir stad yapacak olan sevdiğim klüptür.
ars n hole düşmanlarıdır tıpkı benim gibi!
arsenal takımından nefret ederler; takımları bütün ligi ezik kapatsınlar arsenali yensinler başka bir şey istemezler!
sezon başında gönderdiği 4 futbolcudan berbatov dışındaki 3'ünü geri alan takım. bir tek robbie keane'de kar ettiler 20'ye satıp 15'e geri aldılar liverpool keane'i 6 aylığına 5 milyon euro'ya kiralamış gibi oldu.
ingilteredeki en sempatik takım. fm de genellikle ingiltereden 3 takım seçerim , başlarında tottenham gelir. büyük klüp havası olan ama başarılı olmayan takımlara daha bir sevgiyle yaklaşıyorum. bu konseptte iki takım daha var..
dun gece itibariyle teknik direktoru juande ramos'un gorevine son vererek, portsmouth kulubune 5 milyon pound tazminat odeyip teknik direktorluk gorevine harry redknapp'i getirmi$ kulup. *
illa ki bir noktadan sonra açılacak ve üst sıralara tırmanacak takımdır. ligi en kötü 12. 13. falan bitirirler diye düşünüyorum*. ama tabi önümüzdeki sene avrupa kupalarında bulunmayan bir tottenham kadrosundan önemli oyuncuları kaptırabilir. veya son yıllardaki istikrarlı çıkışı sekteye uğrayabilir. hatta uğrar.
Futbol, hepimizin bildigi uzere 3 ihtimalli bir oyun. Bu takim icinse 2 ihtimalli, henuz o 3. ihtimali* goremediler.
08-09 sezonunun ilk 7 haftasinda sadece 2 puan toplayarak* taraftarlarini uzmus ingiliz takimidir. kaliteli kadrosu ve basarili bir gecmise sahip hocasina* ragmen nasil boyle bir form yakaladiklarini merak etmekteyiz. Oysa ki transfer doneminde ellerindeki kaliteli forvetleri* piyasa degerlerinin 2 katina manu ve liverpoola satmis, modric, dos santos, pavlyuchenko flas transferlerle de kadrosunu guclendirmisti. Basta ben olmak uzere*, bircok futbol otoritesi tarafindan oldukca akilli transferler gerceklestirdikleri dusunuluyordu...
premier lig'de an itibariyle son sırada bulunan takımdır. berbatov'u manu'ya kaptırmaları bi nevi ocaklarına incir ağacı dikmiştir, veya burdan öyle gözükmektedir.