torku

entry614 galeri31
    39.
  1. kötü reklamları dandik isimleri ile kalitesini gösteremeyen firma. bu kafa ile olmaz. özgün olun.
    1 ...
  2. 38.
  3. eskişehirli olmama ve yediğim içtiğim her şeyin eskişehir'in markası olmasına dikkat etmeme rağmen o ağızda dağılan bisküvileriyle beni benden alan bisküvi-çikolata markası.

    hele bir frambuazlı çokofest'i var ki... aman sabahlar olmasın....
    2 ...
  4. 37.
  5. fidan diktik reklamı ile sempati kazanmıştır.
    0 ...
  6. 36.
  7. çiftçi kooperatifi markasıdır.

    artııı, yiyip içip taş başına çıkan vedat ali özışık yönetimindeki kayseri şeker fabrikası ahalisine de iyi bir kapaktır.
    0 ...
  8. 35.
  9. türk markası ve üretimidir. desteklenmelidir.
    2 ...
  10. 34.
  11. Nobre ? ne nobresi nobre başka abi no :1
    0 ...
  12. 33.
  13. keşke reklam yapmasa firması.

    bu kadar berbat reklam yapılmaz lan. gerçi şu an konuşyorsak reklam başarılı olmuş demektir ama gene de güzel reklam yapın arkadaş!
    0 ...
  14. 32.
  15. Torku Konyaspor geldi aklıma.
    0 ...
  16. 31.
  17. Sekerdi cikolataydi simdi de sut isine girmis , daha onceden sut uretiyor olabilir belki ama bolgeselden yurt geneline yayilmayi hedefleyen pazarlama politikalari var . Donen reklamlardan anlasildigi kadariyla tabi . Bugune kadar ne cikolatasini ne sutunu denedim o ayri .
    0 ...
  18. 30.
  19. Diger markalarin sutlerine gore daha guzel tadi olan sute sahip markadir.
    1 ...
  20. 29.
  21. 28.
  22. fiyat performans oranından bakacak olursak oldukça başarılı bir çikolata markası.
    1 ...
  23. 27.
  24. antep fıstıklı çikolatası son derece müthiş kesinlikle tatmalısınız, siz de güzel olduğunu göreceksiniz.
    0 ...
  25. 26.
  26. şekerlerini değil çikolatalarını tatmalısınız.
    1 ...
  27. 25.
  28. 24.
  29. an itibariyle tattığım çikolata. tadı güzel.
    0 ...
  30. 23.
  31. yakın zamanda "en güvenilir marka" seçilmiştir.
    4 ...
  32. 22.
  33. millet lezzet mezzet demiş de, bu firmanın bu fiyata kaliteli bir ürün satması imkan dahilinde görünmüyordu. ki sonunda ne sattıkları ortaya çıktı. fındık kreması diye yediğiniz şeyin içinde fındık yerine gdo'lu soya kullanıyorlarmış:

    http://ekonomi.milliyet.c....2012/1550944/default.htm

    - torku Frema markalı kakaolu sütlü fındık kreması

    - MND inş. Teks. Elk. Gıda ve Hayv. San. Ve Tic. Ltd. Şti firması tarafından üretilmiş "Loman Nedim Kakaolu Fındık Krema

    - Saray Bisküvi ve Gıda San. A.Ş. isimli firma tarafından üretilen "Eldenele" kakaolu fındık ezmesi

    - Oben Çikolata Şek. iml. San. Tic. Ltd. Şti. firması tarafından üretilen "Seomilky" kakaolu fındık kreması
    6 ...
  34. 21.
  35. Nutella'nın yarı fiyatından daha ucuza, o lezzete en yakın çikolata. Ben memnun kaldım. Umarım bozmazlar.
    0 ...
  36. 20.
  37. bu sene denemek için alınmış ve sade, içi krema çikolatalı olanı fena da olmayan çikolatadır.. yok o değil de, markette fiyatını 6 tl gibi görünce, uygun diye almıştım.. meğerse yarım kilosu 6 mış.. 12 tl olduğunu bilsem belki almazdım..
    0 ...
  38. 19.
  39. konyalı arkadaşların kötülemesi muhtemel fakat nefret ettiğim şehrin nefret ettiğim kuruluşunun ( sebebi vardır efendim) iğrenç ötesi ürünüdür.
    2 ...
  40. 18.
  41. antep fıstıklı bir çikolatası var müthiş . kesinlikle denemelisiniz .
    1 ...
  42. 17.
  43. öz türkçede "ipekli kumaş" anlamında olan kelime.
    1 ...
  44. 16.
  45. konya şekersporun yeni sponsorudur kendisi.
    1 ...
  46. 15.
  47. çikolatadır. sevimlidir. bayramda elinizi öpebilir.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük