eskişehirli olmama ve yediğim içtiğim her şeyin eskişehir'in markası olmasına dikkat etmeme rağmen o ağızda dağılan bisküvileriyle beni benden alan bisküvi-çikolata markası.
hele bir frambuazlı çokofest'i var ki... aman sabahlar olmasın....
Sekerdi cikolataydi simdi de sut isine girmis , daha onceden sut uretiyor olabilir belki ama bolgeselden yurt geneline yayilmayi hedefleyen pazarlama politikalari var . Donen reklamlardan anlasildigi kadariyla tabi . Bugune kadar ne cikolatasini ne sutunu denedim o ayri .
millet lezzet mezzet demiş de, bu firmanın bu fiyata kaliteli bir ürün satması imkan dahilinde görünmüyordu. ki sonunda ne sattıkları ortaya çıktı. fındık kreması diye yediğiniz şeyin içinde fındık yerine gdo'lu soya kullanıyorlarmış:
bu sene denemek için alınmış ve sade, içi krema çikolatalı olanı fena da olmayan çikolatadır.. yok o değil de, markette fiyatını 6 tl gibi görünce, uygun diye almıştım.. meğerse yarım kilosu 6 mış.. 12 tl olduğunu bilsem belki almazdım..