Çocukluğumuzda yediğimiz bisküvileri andıran tadını görünce hayran kalmıştım. Sonra öğrendim ki glikoz şurubu yerine şeker pancarı kullanılıyormuş, aynı çocukluğumuzdaki gibi.
Bu adamlar cidden kaliteli iş yapıyorlar. Fakat özellikle konya da çok fazla reklamları var. Bu da haksız rekabet ve reklam yasağı kapsamında değerlendirilmeli.
Tablet çikolataları(ozellikle latteli cikolatasi mikemmel) ve kahvaltılik çikolatası güzel olan(diger urunlerini pek bilmiyorum toz şekerin degerlendirilecegi kriterleri de bilmiyorum), konyasporun anasponsoru yerli, başarılı marka.
pide bitti reklam filmini educatedear'ın eto bitmiş'inden çalındığı reklama sahip firmamsı. ürettiği her mal başka firmanın markalarına benziyor ayrıca.
son zamanlarda sözlüklerdeki yorumları okudukça ulan neymiş bu torku diyerek bir çok ürününü satın aldım. insanların abarttığını düşünüyordum ama gerçekten çok başarılı. özellikle bitter çikolatasına bayıldım.
Piyasada bulunan gıda ürünleri arasında en az kimyasal ve katkı maddesi kullanan firmadır. Ürettikleri toz ya da küp şeker piyasadakiler arasında en zararsız olandır.