Yaşayamadım tomris seni doyasıya, sakla beni raflara koyasıya, Akl-ı viran oldum kilo aldım vücut salasıya, Hızlı geldi tez gitti ömür bir bardak çay koyasıya, Şeker bilem kalmamış evde, bi de zam geldi kayısıya.
evlilik öncesi ilişkiyle türkçülük arasında bağ kuran gerizekalıları ortaya çıkarmış gerçek türkçü yazar. böyle gerizekalılar ortada milliyetçiyiz diye geziyorlar. oysa kendilerinin ümmetçi aşağılık birer arapçı oluklarının farkında bile değiller. siktirin gidin çölünüzde yaşayın amk. müslümcükleri.
annesine allah cc dan acil şifalar dilerim .
insanlara haketmediği değeri vermek zulümdür .
umarım hatalarından ders alır
arabalara binilir önlerine atlanılmaz
insan yaşıyorsa mücadeleye devam
abi nasihati .
Bir kaç kelime etmek isteyen yazar.
Gerek annemin ciddi bir ameliyat geçirecek olması olsun, gerekse cidden kalbimden değer verdiğim ve bunu söyleme cesaretini bulacak kadar önemsediğim insanlar tarafından resmen hayvan gibi davranılmam olsun, gerek arkadaşlarım tarafından uğradığım ihanet, derslerime baktıkça artan gelecek kaygısı olsun, hepsi öyle üst üste geldi ki, kendimi kızılay'daki ilk arabanın önüne atmamak için zor tutuyorum.
bir derdi oldumu üstüne geçmiş tüm dertleri katıyor gibi duran yazar.
dertlerin hepsi ile ayrı zamanlarda dertlenmesini tavsiye ediyorum.
üst üste binince zor olur.
Babamı özledim herhalde.
Bana bir masal gibi osman batur'u, salman raduyev'i, şamil basayev'i, süyümbike'yi, tomris hatun'u, şeyh şamil'i, bobby sands'i, mairead farrell'i anlatışını özledim.
Belki de artvin'i özledim. Yoksa hemşin'i mi?
Birinin saçlarımı okşayarak "chemi magnolia" demesini özledim.
Birinin Arkamdan "patara gogo! sad Savidet !" " mohti hatzi ! " Diye bağırmasını mı özledim, bilmiyorum.
sorunları olduğunu düşündüğüm iyi bir yazar arkadaş. fakat iyi olması sorunları yok anlamına gelmiyor. çok içten ve samimi ama birden size düşman kesilip nick altınıza her şeyi dökebilir. yazar arkadaşlara uyarımdır. kendisine başarılar diliyorum...