turk irkiyla uzaktan yakindan alakasi olmayan yazar. ha sadece turkiye'de yasadigi icin bir baglantisi olabilir pardon. *
muhtemelen feysteki turkcu ergen sayfalarin (tigir vs) gazina gelerek kendini turk olarak sartlayip anasindan babasindan annneannesinden falan turkluk cikarmaya calisarak kendisini turk olduguna inandirmaya calisan bir devsirme.
00:00'da itiraf basligina hemen hemen her gun yazarak ilgi toplamaya calistigi icin liseli ve heyecanli bir ergen oldugu da her halinden belli oluyor zaten.
lazca bilen artvin/hemsinli ermeni kokenli biridir kendisi. bu arada yanlis anlasilmasin lazca bilip turk olanlar da var ama bu tatli kizin turklukle hicbir alakasi yok. aci ama gercek ya prenses cakma tomris. kurtleri falan asagilayip sozlukte arti toplamak icin baska bir irka sarmalisin bence. *
mental sıkıntıları olması muhtemel Artvinli hemşerim. ya da biz öyle sanıyoruz bilemiyorum ama sözlüğe foto atan bi sbag var. o da tam bir abaza. dişi versiyonu da olabilir pek tabi.
Şimdi bu beyin yoksunlarıyla tek tek uğraşacağız.
Evet hemşinliyim. Yalnız ermeni değilim.
Artvinliyim. Aslında köken rize/hemşin ama ben artvinde daha çok vakit geçirdim. Köyüm var hatta. Neyse.
Nogay dedim. Evet soyum nogay. Nogay türkleri kafkas türkleridir. Nogay türkleri kıpçak-kuman türkleridir. Nogay türkleri tatarların bir koludur ayrıca.
Bunu bilmeyen dangalaklar başka boylardan bahsettim sanabilir ama kafkas, tatar, kuman, kıpçak, nogay hep aynı etniğin farklı isimleridir.
Bu arada anneannem türkmen. Ama terekeme, çepni, avşar olabilir. Tam bilmiyorum bu konuyu.
Ailem türkçe konuşur. Ama lazca az çok bilir. Doğu karadenizli tüm türkler biraz lazca bilir. Ana dil gibi konuşmayız ama biliriz. Çünkü lazlarla aynı yerde yaşıyoruz biz. Onlar türkçe bilir biz lazca.
işte bir artvin atasözü der ki: nosi şuka va ren ki , megitaha , komekça.
"Akıl hıyar değil ki kırpayım da vereyim".
kendisi hakkında Devamlı çirkin olduğundan ve sevimsiz olduğundan bahseden yazar, biraz narsist ol be kızım dediğimdir, vardır illaki seninde numaraların. *
Ohooo it çakal doluşmuş yine anlaşılan.
Bak kezbana bağlatıyolar;
Türkçü olmam rahatsızlık verdiyse verdiğim rahatsızlıktan gurur duyarım.
Ama kandaşlarım, bunların damarında türk kanı yok. Ne bilsinler?
daha doğrusu Tomris Han. Hanım kelimesi oradan gelir.
bilir kişinin söylediği şudur: "Hanım kelimesinin asıl hali han'ım dır. Tam ismini hatırlamıyorum, Oğuz boylarının birinde bir toy olur ve hanın karısı da yanında olur. Herkes hana han'ım der ve karısının burada ne işi olduğunu sorarlar. Hakan da der ki o da benim han'ım"