thebountyhunter

entry214 galeri6
    88.
  1. liberalliği benden sana ne senden bana ne den ibaret olan olan fakat (#10026751) no.lu entrysiyle türk olduğu için övünenlere bana ne diyemeyen (#9069748)no.lu entry ile kemalistlere bana ne diyemeyen çelişken bir yazar.
    2 ...
  2. 87.
  3. benim için not liberalim ritüeline geri dönmüş yazar.
    şu an gözlerim yaşlı yazıyorum bu entry'i. sağolsun, var olsun...
    3 ...
  4. 86.
  5. küfür etmeden neci olduğunu anlatayım. aq partilisi.
    5 ...
  6. 85.
  7. (#10023797) verdiği ağır ayarın acısını hala yaşayan ergenin tekinin nick altına az evvel entry girmiş yazardır..

    kendisi öyle bir liberalidir ki hitleri özlem ile çağırmaktadır.
    muhtemelen kemalist rejimi de savunacaktı..

    cany13 için gelsin..
    not: liberalim..
    0 ...
  8. 84.
  9. 83.
  10. bu gün "liberallik" adı altında yapılmış iğrençliklere şahit olmuş,
    halbuki de liberallik ile alakası olmayan ergenlerin de liberalim dediğini görebilmiş ardından da..

    "not: liberalim.."
    mahlasını bu günlük pek kullanmayan yazardır.

    gerekli durumlarda kullanılacağından şüphesi olmasın kimselerin..
    fanlarına teşekkür eder yoluna devam eder.
    0 ...
  11. 82.
  12. bugünkü entry'lerinde pek not liberalim demeyerek bizi çok üzen yazar.
    1 ...
  13. 81.
  14. teknik olarak küfür etmemiş yazardır..
    ki kendisi için atatürkçülük ile kemalizmin hiç bir farkı yoktur.
    ingilizce anlamı kemalizmdir.
    her ikisi de aynı anlamı ifade ettiği için saçmadır..

    heralde gizli bakınız verdiğim cümle kıvırma konusundaki şüphelerinizi giderir..

    sen kemalist değilsin yea atatürkçüsün...
    dedim mutlu musun?
    töbe töbe..
    1 ...
  15. 80.
  16. kimseye sövmemiş yazardır.
    bundan sonra herkesin nick altına o * rus* bu* çocuğu* ve peach* yazsın. eminim anlayışla karşılanır.
    sen mi çok zekisin bizi mi çok salak zannediyorsun? nedir derdin çözemedim.
    kemalist değilim diye bir milyon kere tekrarla işine gelmediği için kemalist der sana. yerleştirmiş kafasına bir kalıp, dışına çıkamıyor. biraz muhabbet edelim, o kafasındaki kemalist tanımı neyse ona uymadığımı görünce "sen kemalist değilsin yea atatürkçüsün" diyecektir muhtemelen. yüz kez karşılaştığım şey.
    işinize gelince nasıl kıvırıyorsunuz helal valla.
    2 ...
  17. 79.
  18. kendisine saygı duyulduğunu söylemesine rağmen cany13 denen kemalist yazar tarafından amaçsızca eleştirilen yazardır. çocuk galiba.. neyse..
    kemalistlerin saygı anlayışını ve iç tutarlılığını gösterdi sağolsun..

    entrymde hiç bir şekilde sövme yoktu. herkes de şahit olsun işte yazıyorum:
    --spoiler--
    bir o * rus* bu* çocuğu* yüzünden gitmeye değmez. amacına ulaştırmış olursun.

    kendini bir sikim sanan peach* ler daha da benden saygı beklemesin.
    saygı saygı diye ağlarsınız sonra demi?

    ben size gösteririm saygı ne demek..
    --spoiler--
    görüldüğü üzere "not: liberalim.." falan da dememişim..
    bir kemaliste saygı duymanın sonucunu yoğurdu üfleyerek yiyecek yazardır.
    saygı sınırını aşanlara karşı hoşgörüsü yoktur..

    2.si şu dünyada olacağım son şey kemalist olmak.

    not: yıldızların hepsinde solundaki kelimelerin ne anlama geldiği yazıyordu..
    2 ...
  19. 78.
  20. (bkz: cany13/#10011253)
    (bkz: büyük saygısızlıktan dolayı sözlügü terk ediyorum/#10019183)
    vay arkadaş sen ne terbiyeli adammışsın ya. hey gidi "not liberalim" adamı... sen küfür edecek adam mıydın? halbuki kemalist filan da değilsin neden küfrediyorsun? yoksa gizli kemalist misin? bana sormadan bana kemalist demişsin ama asıl sen kemalistsin sanırım.
    sanırım senin birilerini yaftalamaman için senin anladığın dilden konuşmak lazım;
    not: bildiğiniz hiçbirşey değilim. cany13'üm.
    bunu yazsam mı lan her entryden sonra. havalı oluyormuş ha.
    "durun ben liberalim!" filan.
    düşüneyim ben bunu.
    0 ...
  21. 77.
  22. sezar ın hakkını sezar a teslim eden, okuduğunu anlayabilen entelektüel yazar.
    1 ...
  23. 76.
  24. sürekli kendi nick altına entry girerek ilgi görmek isteyen, ilgi budalası yazarcık. öyle ki, kendisiyle uzun süredir muhattap olmamaya çalışmama rağmen, her fırsatta yazdığım entrylerin altına, benim karşımda ezilmişliğini bastırabilmek için entry girip benle laf dalaşına girme çabasında kendisi. (bkz: ojefali/#9981733)

    ayrıca bu kişinin yazmaya çalıştığı yazıları gördükçe, liselilere bile dua ediyorum. Tam bir karakter sorunu yaşıyor kendisi. Bir gün öyle, bir gün böyle. aYrıca histerik bir yapısı da var. kendi nick altındaki entrylerin yarısından çoğunun ona ait olması da bunu açıklıyor. şu entrysinde ise (bkz: thebountyhunter/#9989979); borderline kişilik bozukluğu'na sahip olduğunu ve çok da takılmaması gereken biri olduğunu açıklamış zaten.

    hadi sevin bakalım yazarcık, bak yeni bir entryin oldu nick altına. hemen buna da cevap ver nick altında. MAksat popülerlik. Reklamın iyisi kötüsü olmaz senin için.
    3 ...
  25. 75.
  26. yazarın nick altını doldurma nedeni diğer tüm yazarların doldurma nedeni ile aynıdır.
    biri bir şey yazıyor ise nick altından cevap verme huyu vardır.

    "evet ünlü olmak gibi bir derdi de var",
    bunu da duymak isteyenlere söyledim...
    yetti mi? yetmedi ise zaten fenerlidir..
    1 ...
  27. 74.
  28. burcu balık yükseleni ikizler.

    bu burcun karakterini iyi anlayan kişi, benim kah agresif, kah depresif, kah güçlü, kah güçsüz, kah mutlu, kah mutsuz, kah neşeli, kah üzgün, kah düzgün, kah dağınık...
    uçlarda yaşayan birisi olduğunu bilmesi gerekir.
    uçlar işte.
    dinlediği şarkıya, izlediği filme göre düşünce dünyası değişir bu yazarın.
    olayları ya haddinden fazla umursar, ya da zerre umursamaz..
    böyle bir insandır..
    fazla ciddiye alınmamalıdır.
    kalpleri kırdı ise af diler...

    (bkz: evet bu benim)
    0 ...
  29. 73.
  30. nick altını kendi entryleri ile dolduran galatasaraylı yazar.
    durmadan fenerbahçeye laf atmaktadır.
    acısı büyük...
    0 ...
  31. 72.
  32. insanın okudugunu anlamamasının, karşıdakini dinlemeden yorum yapmasının en güzel örneği olan yazardır.
    aklındaki onun için tek gerçektir.. dış dünyaya kapalıdır.
    eğer onun düşüncesine uygun davranmazsan aşağılamaya çalışır seni.
    sana senin ona verdiğin gibi cevap veremez anca ezmeye çalışır. ve bunu da beceremez..
    sacmalamışsın dostum. sadece sacmalamıssın.

    görüşlerimiz farklı olsa da muhabbet edilesidir...
    bu sözlükteki kardeşlerimdendir öyle değil mi panpa?
    1 ...
  33. 71.
  34. ezik fenerbahçe taraftarının, fenerbahçelilere sorulacak tek soru başlığındaki tüm entrylerini eksilemesini, monitörünün karşısında sigarasını zevkle içine çekerek izleyen yazardır.

    seovinin biri dadandı durmadan eksiliyor.
    0 ...
  35. 70.
  36. aynı şekilde bir melek karmama girdi ve tüm entrylerimi beğendi.
    kendisine teşekkürlerimi borç biliyorum.

    yüzü kızardı kendisinin biraz..
    0 ...
  37. 69.
  38. liboşmuş kendisi.
    en sevdiğim tür.
    3 ...
  39. 68.
  40. ufak ufak dertleşme çabasında, güzel muhabbet ettiğim yazar. gel gör ki ciddi bir yanlış anlama meraklısı. beni kendisi gibi yedinci nesil sandı. ayıp! *
    aslında sevmiştim kendisini, ama böyle saçma sapan siyasi tartışmalara karıştığını ve herkese sataştığını görmeden önce...
    kemocan ne kadar alçaltıcı bir tabir farkında mısın? kemalistler için değil ama canım, söyleyen için...
    1 ...
  41. 67.
  42. az evvel birisi gitmiş tüm kinini kusarcasına geçip en beğenilen entrylerini bir bir eksilemiş yazardır.
    kemocanlar bu kadar fazla mı dokundum size olm, altı üstü düşüncelerimi ifade ettim lan..

    (bkz: hehehe)
    0 ...
  43. 66.
  44. sürekli liberal olmasını vurgulama nedeni de kemalistlerin bizzat kendileridir. nedeni ise "şakirt, yobaz, dinci", türü yaftalamalardan hoşlanmamam ve bunları kabul etmememdir.

    başlarda yazmazdım ama baktım olmuyor, biri gidip nick altıma "şakirt, yobaz!!" der diye liberal olduğumu düşüyorum.
    kendileri anlamazlar boşver hacım sen yazmaya devam et, şu sözlükte okurken zevk aldığım tek kişi sensin...
    0 ...
  45. 65.
  46. hiç bir yere ayrılmayan yazardır. bu kemalist bebelerin bu kadar "be hey dürzü"lerine rağmen, bu ülkeyi sevmektedir. ama diğer ülkenin milletlerinden de üstün tutmamaktadır.

    bitince haber ver canım, görüşürüz...

    be hey dürzü ile ayar verdiğini sanan kemocanlar.*
    not: liberalim..
    1 ...
  47. 64.
  48. (#9983115) senin gibi dürzüler bu ülkeden çekip gittiği zaman.
    5 ...
© 2026 uludağ sözlük