thebountyhunter

entry214 galeri6
    63.
  1. (#9968395) kimin neyden iyi anladığını çok iyi bilen yazar.
    gülümsemek sadakadır hadisini kolaya kaçtığı için benimseyen yazardır.
    cebinden 3 kuruş çıkması bu adama koyar.

    tüh bana.!..
    0 ...
  2. 62.
  3. hani bi ortamda salarsınız* da suçu üzerinizden atmak için 'lan kim saldı' dersiniz ya bu da aynen böyle önüne gelene liseli der ama liseli gibi davranan odur. böyle bir yazarımsıdır işte.
    5 ...
  4. 61.
  5. düzeltilmiş entrysi ile kendisine liseli diyenlere sadece bir anısını paylaştığını söylemek isteyen yazardır. kabalaşırlarsa kabalaşmaktan çekinmeyecektir biline...
    0 ...
  6. 60.
  7. (#9925918) entrisi ile liseli olduğu anlaşılan yazar.
    1 ...
  8. 59.
  9. asıl benim de washington demekten kastımın atatürk * olduğunu ve de sırf bu nedenle sonuna parantezle ünlemleri koyduğumu, hatta onu da anlamazlar diye de altına:

    "ne demek istediğimi anlayan anladı", diye not düşen yazarı anlamayan yazarların laf attığı yazar!
    0 ...
  10. 58.
  11. abraham lincoln veya george washington gibi özgürlük için ölümü göze alabilmiş kişilere saygı duyulmamasının karşısında ben de varım diyen yazardır.
    burada ise george washington'un(!) arkasına sığınıp, bu millete çektirmedikleri eziyet kalmayan bir zihniyete düşmanım ve bu zihniyet yine kendisine en büyük kaynak olarak george washington(!)u seçiyor...
    ne demek istediğimi anlayan anladı...
    0 ...
  12. 57.
  13. 56.
  14. (#9890563)
    mevcut homofobisi bu entryye dayanmaktadır. evet..
    ülkemde eşcinselliğin yaygın olmasından pek hoşnut olacak birisi değilim.
    bu benim kendi düşüncelerim.
    çünkü bir kişi eleştiriyor ise eşcinselliği, eşcinselliğe nasıl baktığı önemlidir.
    doğuştan ise saygı duyarsın ama bir tercih meselesi ve hedonist olarak eşcinsel olabiliyorsa kusura bakmasınlar ama liberal kimliğimden evvel müslüman kimliğim var.

    sonuçta zaman değişiyor değil mi?
    not: liberalim...

    çok şükür ki ütopik bir komünizm saçmalığı, proletarya diktatörlüğü ile avunmuyorum,

    liberalim*, kapitalistim*, amerikayı da takdir ederim*...
    işte o kadar. kimse de ne düşündüğüm ile ilgilenemez, sana ne der geçerim...
    0 ...
  15. 55.
  16. şayet ki ak partinin de özgürlük karşıtı bir uygulaması olacak ise bunu eleştirmekten çekinmeyecek olan bir gariban...
    not: liberalim...
    1 ...
  17. 54.
  18. liberal olduğunu söyleyen ama her türlü entrysinde farklı bir ironi uygulayan yazar. ters psikoloji uygulamaya çalışıyor bazı zamanlar hafiften, olsun. liberalliği nedense akpden karşıt olamıyor bir türlü.
    1 ...
  19. 53.
  20. (#9874187) numaralı entryye cevap hakkı olan yazardır.
    şöyle ki kardeşim...

    siyaseti sevmeyen bir yazardır *. ve siyasi partileri de birer binek olarak görür. liberal bir dünya görüşüne sahip olması nedeni ile özgürlükçü gördüğü bir partiyi olumlu olarak destekleyebilir.
    ama özgürlüğü kısıtlayan bir durumda da * eksilemekten geri kalmaz...

    ayrıca atatürk düşmanı hiç hiç olmayan yazardır...
    nerde benim o entrym dur bulayım...

    hah buldum al oku:
    (#9844505)

    şimdi...
    politika eleştirisi yapmaksa yaparım bunda abes kaçan bir şey yok. bence kötü olan bu yazarların tabulaştırması ve üstüne titremeleri. zaten eleştirdiğim şeylerin çoğu da atatürk'ten sonra uygulamaya geçilmiş politikalar.
    işte böyledir olay. fazla kasmanın bir alemi yoktur.

    ayrıca:
    (#9873999)

    not: warwick entryni ben eksilemedim emin olabilirsin...
    0 ...
  21. 53.
  22. değişik bir yazar. kendisiyle tanışmak isterim.

    okuyor mu, okuyorsa ne okuyor. çalışıyorsa ne işle meşgul. fikir paylaşımında da bulunmak isterim. en çok merak ettiğim şey ise, neden bu denli akp yanlısı olduğu değil, olabilir, oturduğu semte yardım gidiyor diye akp'ye oy veren arkadaşlarım da var, neyse konu bu değil, asıl olay atatürk'e neden bu kadar düşman. çok merak ediyorum.

    edit: iyi de bişey mi dedim de eksilediniz? gerçekten sadece eksilersiniz, hiçbir fikriniz yok, yazık :)
    edit2: bazı arkadaşlar bu yazarı övdüğümü görüşlerini desteklediğimi sanmış, yok artık diyorum sayın seyirciler.
    2 ...
  23. 52.
  24. 51.
  25. her başlığa arı vız vız yazan yazar. arılarla alıp veremediği bir şey var herhalde.
    1 ...
  26. 50.
  27. (#9864021) ironi yaptığına inanılmak istenen yazar.*
    2 ...
  28. 49.
  29. 48.
  30. adam yedinci nesil ve liberalmiş ne denilebilir ki...
    1 ...
  31. 47.
  32. yaşının 20'den az olduğunu düşünüyorum. (ciddiyim)

    karakteri bi kalıba oturtma dönemleri...
    5 ...
  33. 46.
  34. anarşizme karşıtlığı olmayan yazardır. hatta kendisi de heyecanla bir aralar bu ideolojiyi savunmuyor değildi. öyle ki kendini anarşist olarak tanımladığı zamanlar da olmuştur.

    hatta hala değiştirmediği bir avatarı vardır. şekilcilik olsun diye de değildir hani, isyan ruhu herkeste olmalıdır. haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır hadisini benimsemeye çalışır.

    ne var ki heyecanla anarşist takılan ve kendilerini labirent içindeki fareye benzettiğim kişilerle konumu şurada ayrılıyor:
    labirenti gezmek yerine tepeden bakmıştır. hepsi bu kadar.

    anarşizmi bir ideoloji olarak benimsemedim. benimsemem de. zararlı olduğunu düşünmüyorum, ama kullanmasını bilene.
    0 ...
  35. 45.
  36. sol görüşe ve anarşizme olan karşıtlığıyla kendini ifade etmeye çalışan yazarımız.
    insanlık artık kendisini bitirmeye çalışan kapitalizme karşı bayrak açmaya başlamış, bilmem belki 100 yıl, belki 200 yıl sonra bu düzeni yıkacak, yazar kişimiz halen kapitalizmi savunan bir liberal.
    kendisi de şiddetli bir şekilde sömürülmektedir, ancak hala sömürülenlerin tarafında olarak kendisine de ihanet etmektedir.
    ne diyelim, onun hakkında en hayırlısı ne ise o olsun, ne de olsa nesilleri tükenmeye başladı kendilerinin.
    1 ...
  37. 44.
  38. thebountyhunter...
    asıl okunuşu yani türkçe transkripsiyonu ile: dıbauntihantır olarak okunur.
    kelime anlamı: ödül avcısı.

    ödül avcısı ama şöyle. kovboy filmlerinde görürsünüz ya, şu adamın başına şu kadar para, dead or alive yazısı altında bulunan posterler ve bunlara biçilen ödül. hah işte o adamı bulup getirip ödülü alan kişiye denir bounty hunter diye. the'sı mı? orası da artistlik olsun diye canım.
    yok lan şaka ingilizce öyle daha doğru oluyormuş.

    bir de kelle avcısı anlamı var ki orasını sona saklıyorum..**

    bu nicke bakaraktan insanlar değişik tanımlamalara giriyorlar, şöyle yanlış anlaşılan, yanlış bilinen şeylere bir cevap edeyim. bu kuruntuları şöyle sıralarsak:

    1- the bounty hunter isimli filmin özentisi bir yazar. ilk kez sinemaya gitmiş olmanın heyecanı ile bu nicki tercih etmiş olabilir.

    öncelikle filmi bile izlemedim. bu güne kadar birçok arkadaşım aynı şakayı yapıp durdu bir de siz etmeyin diyorum. filmin çekiliş tarihi ile yazar olma tarihimi de göz önünde bulundurursak eğer bu savı çürütmüş oluyoruz. gerard butler'ı filmlerini severim takip ederim ama ne yazıkki 2 yıldır bu nicki kullanmamdan dolayı olsa gerek, kaderin garip bir cilvesidir ki the bounty hunter filmini izlemedim. izleriz bir ara...

    2- bilindiği veya bilinmediği üzere çok yaygın bir oyun olan dota-allstars * oynundaki gondar the bounty hunter isimli karakter ve bu karakteri nickine uygun görmüş yazar.

    evet. burası doğru olabilir. gondar ve ben resmen iki sıkı dost gibiyizdir. arada o benle ben onla kafa buluruz. yani dersiniz ya:
    +hah işte budur, bu benim nickim olmalı!.., işte aynen böyle bir olaydı başımdan geçen. o beni ben de onu bulmuş büyük bir aşk yaşıyorduk. vize final dinlemezdik.

    gondar ki hala en sevdiğim karakter olarak kalbimdeki yeri ayrıdır ammaa...

    **gondar sadece bir başlangıçtı. artık bu iş çığırından çıkmıştı. ne alaka ama kafatasçılık yapan insanlarla da münakaşalarımda bu nick (anlayana...) güzel mesaj vermiş oluyordu.

    -tamam bounty sen ne yapıyorsun şu an? soran mı oldu bunları sana?
    herşeyin mantıklı bir açıklaması vardır, içtenlikle cevaplarım:

    +hem 3. sayfanın ilk entrysi hem de nickim hakkında bu güne kadar gelmiş olan sayısız özel mesaja bir cevap hüviyetinde kendi nickimin açıklamasını yapıyorum. müsade varmı?
    olay bu abartmanın lüzumu yoktur...
    eyvallah..
    0 ...
  39. 43.
  40. garibim yine caylak olmus nedir bu senin çektiğin...
    0 ...
  41. 42.
  42. 41.
  43. --spoiler--
    önceki günün beğenilen entryleri 2.
    dünün kötü entryleri 6.
    dünün kötü entryleri 8.
    dünün kötü entryleri 12.
    dün en çok entry giren yazar 19.
    --spoiler--
    ilk kez bu kadar istatistiğe girmiş yazar.
    o kadar heyecanlı ki her an çaylak olabileceği entryler girebilir.
    bir tarafı kalkmış gibi.

    (bkz: bu benim evet)
    1 ...
  44. 40.
  45. cemaatçi olmayan yazar-cık.
    öncelikle:

    (bkz: hahahaha)

    kardeşim ben bunu hep dile getirdim, değilim cemaatçi filan vallaha ya!..
    her karşıt görüşü cemaatçi görme huyu ne tür bir mantık ben de hayranım sizlere.
    helal olsun lan size...
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük