+kemalistleri çok çok kıskanan yazardır?
-ne?
+hassiktir lan!..
duygu sömürüsü yapmayan yazardır.
bence kimse öküz değildir. bahsedilen entryi yazma amacım da sizin bu çifte standartınızı gözler önüne serme amaçlıdır. bunu 4. kez söyledim çifte standardınız diye laf anlatamadım..
neyse..
siz lanet olası öküzler değilsiniz yani anladın?
anlamazsan anlama sorun değildir.. kemalistlerin anlamamasına alışığız zaten..
zırvalama üstadı çakma liboş.
anadolunun has evladı has olmayan evladı diye bir ayrım yoktur ben gibi kemalistlere göre. hepimiz bu vatanın evlatlarıyız. eleştirlerine sonuna kadar da destek veririm. salak saçma aynı entry numarasını verip can sıkma, kişiyi bağlar o entry. böyle duygu sömürüsü yaparak kendini savunamazsın. neden öküz oluyoruz sana göre herhangi birine öküz dediğimiz için değil mi? peki biz sana göre neden lanet olası öküzleriz ??? cevap yok dimi ??
hep böyle kal canım kardeşim..
bir kemalist olarak biliyorum ki ; sen kemalistleri kıskandığın için bu kadar laf etmekteymişsin, kolay gelsin, daha da ciddiye alıp tek satır yazmam..
kendisini öküz olarak düşünen yazarlara bir çift lafı vardır, şunu diyecektir:
biz anadolunun has evlatlarıyız..
kemalistlerin ve kemalizmin sevmediği, avam gördüğü yaftaladığı evlatları
kemalistlerin çifte standartını gördüm, hala da savunmaya çalıştıkça kendilerini daha bariz belli oluyor. kemalistlerin bana ve benim gibi milyonlarca anadolu evladına (#10074315) bu entryde öküz deme hakkı varsa eğer ben bir liberal olarak bu çifte standardı gözler önüne sererim..
ayrıca bana masum ayağı çekmeyin..
tekrar ediyorum kafanız çalışıyorsa anlarsınız:
tahammülsüzlüğünüze tahammül edemiyorum..
bu sinir nöbetlerim ondandır..
şimdi..
bu entrydeki adamın hakaret etme hakkı vardır size göre mesela..
onun nick altına girip de, "nasıl insanlara öküz diyebiliyorsun?" demediniz ise,
benim nick altıma girip "bana hakaret etti..!" deme zahmetini de göstermişseniz eğer..
size göre hakaret etme hakkı olan kemalistlerdedir..
o adam yazmasaydı eğer ben de yazmazdım. kemalistlerin ikiyüzlülüğü bu işte.
kendilerine yapılınca "cıss", başkasına yapılınca "obaaa.. noluyoruz?"..
bu ortamda ne istemiyorsam yapmam başkalarına diye bir şey söz konusu değildir.
illa ki görüşümü savunacağım. konuşacağım..
canlarım benim, sizi de severim ben, insansınız sonuçta..
ama hiç bir zaman "daha fazla insan değilsiniz.." olay bu..
benim bağırtım ve çağırtım sadece, kendilerini imtiyazlı gören, halkı aşağılayan, farklı görüşlere tahammülsüz olan bir ideolojiye ve bu ideolojinin mensuplarınadır.
bir kemalist ki,
atatürk'ü eleştirdiğim için bana küfretmesin,
yobaz demesin,
dinci demesin,
vatan haini demesin,
saygılı olsun,
ben illa ki bu adama saygı duyarım.
adam aklımdaki şüpheleri gidereceğine, bağıra çağıra "yobaz, dinci" diyor!..
gülüyorum ben de..
kısacası benimki:
kemalistlerin tahammülsüzlüğüne bir tahammülsüzlüktür...
yoksa gerçek hayatta kemalistler ile alıp veremediğim de olmaz. muhabbet de kurarım, çekinmem de..
ama görüşlerim bunlar..
tahammülsüzlük yapmayın gençler.
kendisine hakaret edildiğini düşünen insanlar, kaynak gösterdiği entrymin bir üst entrysini okumamışlar bana burada artistlik yapıyorlar!! bir üst entryi giren adamla aynı görüşte adam, onun yazdığı batmaz da benimki batar!!
işte bu yazar öyledir ki kemalistlerin iç yüzünü ortaya çıkarmıştır.
kendileri hakaret etme hakkına sahip tek kesimdir çünkü kemalistlerin..!!
"tamam lan tarih falan bilmiyorum ben, cahil adamın tekiyim!!" mutlu musunuz?
--spoiler--
8.normaldir. izmirde öküz sayısı çoktur. bu arada insan sayısı azdır. istatikler(???) (bkz: istatistikler) öyle diyor.
insanın bol olduğu anadolu şehirleri daha münasiptir. insanın değeri paha biçilmezdir. izmir gibi öküz memleketinde ise türkiyeye oranla daha kaliteli öküzler olduğu için böyle bir öküzlük yapılmış olabilir.
öküzlük parayla mı?
ciddi tanım: lanet olası kemalist tahammülsüzlüğüdür.
--spoiler--
bu eleştiriyse ben öküzüm gerçekten.. bildiğin hakaretin daniskası işte..
hem liberal olamayacak kadar fikirlere saygısız.. hem tarihi bilmeyecek kadar cahil..
türklerin islamiyetten sonra adam olduğunu iddia etmiş bir herif. hani buram buram zeka kokan bu yazıya herhangi bir şey yazmayı gerek bulmadım. az bi etrafıma bakınca bu veletin nick altında atatürk düşmanı yobazları da görünce eleştiri yapmaya hiç gerek duymadım. kürtçü faşistlerden de desteğini almış, hayatı kebap olmuş. ne mutlu ona...
ergenlik döneminde hitler hayranıyken sonradan hitler'in katil, hatta bebek katili olduğunu kabul ettiğini samimiyetle anlatan yazar. bu konudaki hem samimiyeti, hem de mantıklı olan sonuca ulaşması açısından beğenilesi...
(bkz: #10032530) burada kastettiği, islam öncesi türklerin barbarlık yapması.
fatih sultan mehmet'in de islamı kabulden sonra gelen bir devlette padişah olduğunu bilen yazardır.
hobit değildir.
bir realite var ise ortada görmezden gelmez.
ki zamanında barbarlığın kralını da yapan türkler, islamdan sonra tevbe etmişlerdir.
not: milletim önemli değil.. müslümanım, insanım.
çok isteyenlere t.c. kimlik numaramı da gönderirim..
hasta yazardır.
dün geceden beri boğazına biriken balgamlardan usanmış, durmadan tükürmüş, acı acı öksürmüştür..
durmadan burnunu çekmektedir..
umulur ki işlediği günahlara kefaret olsun bu hastalık..
amin..
edit: eksileyen arkadaş inşallah başına gelmez böyle bişey..
yaşamın, insan olmanın öncelikleri konusunda objektif ve sağlıklı fikirler geliştirdiğini düşündüğüm yazar. özgürlüğün anlamını kaybetmeden anlayabilecek kadar farkındalık sahibi ülkem insanı. bu toprakları bu coğrafyayı bu yüzden seviyorum.
kemalizm saplantılı yazar, obsesyon derecesi uzmanlarca belirlenebilecek kadar. kemalistlere sövme isteği ayrı bir rahatsızlık ama konumuzla alakası yok.
liberalliğini hiç bir ergene iki saat açıklamak zorunda olmayan yazardır. ayar verdiklerini sandıkları entrylerim de de ayarın kralını yemişlerdir de kuyruk acıları bundandır.
bir insanın türklüğü ile övünmesini aklım almaz, aklı başında olan birinin hele de bir liberalin almaz.. almamalı!.. kemalistlerdeki kişilik bozuklukları ise gırgırına açılmış bir başlıktı ve zaten az biraz daha okusaydınız aşağıdaki entrylerimi ne demek istediğimi anlardınız..