the walking dead

entry2957 galeri173
    2781.
  1. The Governor öldükten sonra dandik bir dizi haline gelmiştir.

    Edit: En iyi bölümleri 1x2, 2x13 ve 4x8'dir.
    2 ...
  2. 2782.
  3. Senaryo ekibi tükendi zorlama ilerliyor.

    Asıl mevzudan da çok uzaklaşıldı.

    Tamam böyle bir durumda insanlar birbirine girer illa ki ama “ rick’in başına gelenler” oldu 3 sezondur.

    Artık bu mevzu niye başladı, niye ortalık zombi doldu diye uğraşsanız?
    0 ...
  4. 2783.
  5. ilk bölümleri güzel olmadığı için başlamadığım dizi.
    0 ...
  6. 2784.
  7. ilk bölümleri gayet güzel olduğu için hala izlemeye devam ettiğim dizi. 9. sezonda Negan bir yolunu bulup kurtulacaktır gibime geliyor (umarım öyle olur). izleyip göreceğiz
    0 ...
  8. 2785.
  9. ilk iki sezonunu keyifle izledikten sonra 3. sezonun başlarında bıraktığım, bir daha da dönmediğim dizi.
    zerre merak etmiyorum. ne kadar soğuduysam artık..
    0 ...
  10. 2786.
  11. rick in oççççççç oldugu dizi, bir defanatikleri var bu dallamanın, adam yalan söyleyerek kendini çözdürüyor sonar çözen adamları öldürüyor halbuki kurtarıcam ben sizi diyor. bi oçluk sıralaması yaptım. rick>negan>kömür kadın>vali.
    2 ...
  12. 2787.
  13. Rickin ölmesini istediğim dizi. i am negan.
    1 ...
  14. 2788.
  15. 2789.
  16. Sosyal medya hesaplarınızı yükselişe geçirmek istiyorsanız kaliteli smm panel ile tanışmalısınız. instagram tiktok takipçi beğeni ve ucuz smm panel hizmetleri için https://Sosyalmedyapaneliniz.com sitesini ziyaret etmelisiniz. Smm panelin en güvenilir adresi için linke tıklayın!
    0 ...
  17. 2790.
  18. Kralım hayvanları çok sever o yüzden Rick i öldürmedi.
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1733788/+
    0 ...
  19. 2791.
  20. Seni de unutmadık erkek sözü verip tutmayan Rick grimes, seni de unutmadık.
    0 ...
  21. 2792.
  22. 6. sezondan sonra bir olayı kalmamış orijinal serinin içine edilmiştir. tavsiyem çizgi romanını okuyunuz.
    1 ...
  23. 2793.
  24. son sezon açıkcası biraz sıkıldım izlerken ama yeni sezonu merakla bekliyorum. Ekim'de başlıyormuş sanırım.
    0 ...
  25. 2794.
  26. Bu sezon beklentim rick’i darryl yada maggie’nin öldürmesi, sonra öldüren kişiyi michionne’un öldüreceğini düşünüyorum.
    Gruplar her ne kadar birmiş gibi gözükse de jesus, maggie ve darryl negan’ın hala yaşıyor olmasından son derece rahatsızlar.

    En olabilesi senaryoyu negan’ın bir şekilde alexandria’dan kaçması ve rick’in ölmesi olarak düşünüyorum. Sezon sonlarına doğru da fear the walking dead ekibiyle bitleştiklerini ve fısıldayanları görebiliriz. Asıl biyük olayları bir sonrakine saklıyorlar gibi ama arada büyük patlamalar olacağı aşikar.
    0 ...
  27. 2795.
  28. Ricke ve michionne a gıcık olduğum dizi ins ölürler, Eugene efsom.
    0 ...
  29. 2796.
  30. Çok severek bayılarak başladığım sonrasında anlamadığım bir şekilde bozan dizi. Yeni sezon başlamış umarım şaşırtır. Sezonları bulamayanlar için blu tv de mevcut.
    0 ...
  31. 2797.
  32. 2798.
  33. Çizgi romanını okuyan biri olarak söylüyorum, dizi aşırı bozdu. Özellikle 6. Sezondan sonra iyice bozmaya başladı. Tavsiyem çizgi romanını okuyun.
    1 ...
  34. 2799.
  35. rick ölecek kurtulamayacak, yaşlı beyaz saçlı kadından sakallı bi adam anahtar almıştı sanırım o neganın kaldıgı hücrenın anahtarı, neganı kurtarıp şehri ele geçircekler sonra maggienin şehriyle savaşcaklar. rez al. i am negan.
    1 ...
  36. 2800.
  37. 2800.
  38. şu bir zamanlar star tv'de yayınlanan deniz yıldızı gibi bir dizi. her bir hangi bölümü ya da sezonu kaçırsanda başladığın yerden devam et. hiç bir şey değişmiyor. öyle vakit kaybı dizi. ama emeklerim zayi olması diye sekizinci sezona kadar geldiğim için halen izliyorum.
    1 ...
  39. 2801.
  40. Zombilerin evrimleşmesi de iyiymiş. Artık kadınlar ile dedikodu yaparlar.
    1 ...
  41. 2802.
  42. 2803.
  43. Sürekli aynı olayların tekerrür ettiği saçma dizi. 7 sezon katlandım.
    0 ...
  44. 2804.
  45. 3. sezondan sonra malum şeye sarmış bir dizi.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük