the walking dead

entry2957 galeri
    2794.
  1. Bu sezon beklentim rick’i darryl yada maggie’nin öldürmesi, sonra öldüren kişiyi michionne’un öldüreceğini düşünüyorum.
    Gruplar her ne kadar birmiş gibi gözükse de jesus, maggie ve darryl negan’ın hala yaşıyor olmasından son derece rahatsızlar.

    En olabilesi senaryoyu negan’ın bir şekilde alexandria’dan kaçması ve rick’in ölmesi olarak düşünüyorum. Sezon sonlarına doğru da fear the walking dead ekibiyle bitleştiklerini ve fısıldayanları görebiliriz. Asıl biyük olayları bir sonrakine saklıyorlar gibi ama arada büyük patlamalar olacağı aşikar.
    0 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük